اقرار«ادمین» به جنایات منافقین

کد خبر: 1261576

صابرین نیوز: ادمین صفحه رسمی سازمان تروریستی مجاهدین خلق برای همکاری با نهادهای امنیتی وارد ایران شده است

اقرار«ادمین» به جنایات منافقین

ادمین اکانت رسمی گروهک تروریستی منافقین در شبکه مجازی ایکس (توئیتر)؛ دست به افشای جنایات و سناریونویسی های منافقین زده و در توئیتی نوشته است: «‌سلام، من محسن ادمین پیج مجاهدین هستم. فکر کنم بعد از پست کردن این توئیت عواقب بدی در انتظارم باشه، ولی فدای آگاهی مردم ایران. سازمان اون چیزی که خیلی هاتون فکر می کنید، نیست. اکثر نیروهایی که در خارج هستن خودشون یا خانواده هاشون گرفتار و گروگان سازمانن و مجبورن برای سازمان کار کنن. نیروهای داخل ایران هم برای هر عملیات پول می گیرن یا تهدید می شن که اگه همکاری نکنن به خانواده شون آسیب می رسه.»  ادمین اکانت رسمی منافقین ادامه داده است: «هدف سوشیال مدیای سازمان اینه  که خون بیشتری ریخته شه و فاند بیشتری تو جیب مقامات سازمان بره. احتمالا این حساب الان پس گرفته می شه چون من ادمین هستم و ایمیل اکانت مربوط به خود سازمان هست  ولی به زودی اطلاعات شبکه های سازمان در داخل ایران پخش می شه.» در کنار این توئیت تصاویر چت های گروهک منافقین نیز منتشر شده است. در یکی از این چت ها با بیان این که باید کاری کرد که مردم عصبانی بشوند، خطاب به یکی از اعضای فعال در فضای مجازی نوشته شده است: «تا می تونی از شهرهای محروم ویدئو بذار، مردم این شهر ها زودتر عصبانی می شوند و به هدف ما فکر می کنند. ویدئوهایی بذار تا اوضاع رو طوری نشون بده تا انگار مردم در یک قدمی رسیدن به سر نگونی هستند.»

ما اصلا به شما فکر نمی کنیم!

انتشار توئیت و چت های میان اعضای گروهک منافقین با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد. کاربری نوشت: «دم خروس بیرون زد،  نشون می ده فساد و جنگ داخلی بدجوری توی سازمان داره بیداد می کنه!» کاربر دیگری هم واکنش جالب طنازانه ای داشت و نوشت: «آقا محسن! این که گفتی منافقین اون چیزی که خیلی هاتون فکر می کنید نیست، باید عارض بشم خدمتتون که ما اصلا به شما فکر نمی کنیم!» در این میان اما صابرین نیوز مدعی شد: «ادمین صفحه رسمی سازمان تروریستی مجاهدین خلق برای همکاری با نهادهای امنیتی وارد ایران شده است.» از دیگر سو اما برخی این ادعا را رد کرده و آن را دور از ذهن دانستند. کاربری در این باره نوشت: «زیباترین پروژه‌های امنیتی، آن‌هایی است که سوژه، با تصمیم خود، تحت هدایت روانی، اقدام به تکمیل پازل عملیاتی کند. حرفه‌ای‌ترین سرویس‌ها را می‌توان با پروژه‌های تمیزشان شناخت. هوش اطلاعاتی که هیچ، هیچ عقل نرمالی هم نمی‌پذیرد که یک ادمین تواب از داخل تیرانا مخالفت خود با سازمان را اعلان علنی کرده باشد. از اصول عملیات‌های اطلاعاتی، حفظ امنیت سوژه‌ای است که اقدام به همکاری کرده است.»

دربه‌در و خاک برسر

با همه این حرف و حدیث ها اما جنایات و سناریونویسی های ساکنان آلبانی برای تحریک اذهان مردم و ضربه به ایران و ایرانی امر پوشیده‌ای نبوده و مسلما خبر جدیدی هم نیست.  خوی تند و وحشیانه منافقین حتی برای دولت آلبانی نیز  قابل تحمل نیست. اوایل سال جاری  ورود بی سابقه پلیس آلبانی به کمپ منافقین در تیرانا یک کشته و ده‌ها زخمی به جا گذاشت. دولت آلبانی  در یک خط و نشان بی سابقه تاکید کرد که این منافقین قوانین این کشور را کنار گذاشته و اگر می خواهند به این رفتار خود ادامه دهند، باید خاک آلبانی را ترک کنند.  در نهایت مستندات کشف ‌شده در مقر اشرف3، دولت و دادگاه ویژه ضدتروریسم آلبانی را بر آن داشت که فعالیت های منافقین را محدود کند، موضوعی که به مذاق ساکنان تیرانا خوش نیامد و اعلام شد که  سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک برای انتقال مقر این گروهک از آلبانی به کانادا هستند.  این حد از نفرت، خواری، زبونی و دربه‌دری تنها و تنها شایسته منافقین است. روزی از تهران به  لیبرتیِ عراق رانده شدند، روزی هم به آلبانی و حالا هم آیا کانادا پذیرای آن ها باشد یا نه؟ بی تردید در میان گروه های مختلف اپوزیسیون خارج نشین و ضد انقلاب، شاید هیچ گروهی به اندازه منافقین در میان مردم ایران منفور نبوده و نیستند. به عنوان نمونه اگر طرفداران پهلوی با بزک کردن اقدامات دوران طاغوت به تکاپو برای یافتن  جایگاهی درمیان ایرانیان افتادند اما همین پتانسیل هم در میان منافقین وجود ندارد.

خراسان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها