جوان/ دورهمی تروریست‌های تجزیه‌طلب به نام صلح نوبل!

کد خبر: 1261594

جوان نوشت: گرچه صلح نوبل برای محمدی و همسر و خانواده‌اش آورده مالی به ارزش یک میلیون دلار داشت، اما موجی از اختلافات درونی براندازان را هم پیش چشم آورد و از سویی به اصلاح‌طلبان تندرو هم نشان داد که حامی چه کسانی هستند.

جوان/ دورهمی تروریست‌های تجزیه‌طلب به نام صلح نوبل!

گروه سیاست سایت فردا- مراسم جایزه صلبح نوبل به محفل خودنمایی عناصر شکست‌خورده آشوب‌های سال گذشته تبدیل شد. 

روزنامه جوان در این رابطه نوشته:  نمایش جایزه صلح نوبل امسال که از مهرماه با اعلام تعلق آن به نرگس محمدی، زندانی امنیتی ایرانی آغاز شده بود، یک‌شنبه به سکانس «مراسم اعطای جایزه» رسید و با ملغمه‌ای از شخصیت‌های سیاسی خارجی، بازیگران فراری از ایران و سران احزاب تجزیه‌طلب و تروریستی ضد ایرانی در پایتخت نروژ برگزار شد. 

سلطنت‌طلبان که از ابتدا هم با محمدی و تقی رحمانی میانه خوبی نداشتند، موج انتقاد و استهزای مجازی را روانه این مراسم کردند. آن‌ها محمدی و رحمانی را اصلاح‌طلب و حتی نیرو‌های نظام دانستند و با فحاشی، یعنی سبک همیشه خود، به آنان اعتراض کردند که چرا ادای دین و احترامی به خاندان پهلوی در این مراسم صورت نگرفته است. 

پیش از این یاسمین، همسر رضا پهلوی درباره مصاحبه محمدی با آنجلینا جولی نوشته بود که با وجود این مصاحبه نمی‌تواند ادعا‌های محمدی درخصوص اجازه صحبت ندادن او با فرزندانش را باور کند. او نوشته که «چگونه به یک زندانی سیاسی اجازه صحبت با آنجلینا جولی داده می‌شود، اما او نمی‌تواند اجازه گفتگو با پسرش را بگیرد. این موضوع برای بسیاری از ما یک معماست». 

بدترین بخش مراسم اعطای نوبل به خانواده محمدی، حضور سران احزاب تجزیه‌طلب و تروریست در این مراسم بود. عبدالله مهتدی دبیرکل حزب کومله کردستان در کنار همسرش ناهید بهمنی از اعضای این حزب در این مراسم حضور داشت و از سوی گلشیفته فراهانی و تقی رحمانی مورد استقبال و در آغوش کشیده شدند! 

تصویر تقی رحمانی در آغوش عبدالله مهتدی تأسف و سرخوردگی اصلاح‌طلبان تندرو را که ذوق زده تعلق جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی بودند، موجب شد. سردبیر شبکه شرق (شرق‌آنلاین) روی عکس در آغوش کشیدن عبدالله مهتدی از سوی تقی رحمانی با نام بردن از چهره‌های ملی مذهبی نوشته: «روح هدی صابر، عزت‌الله سحابی، هاله سحابی شاد خداروشکر که این روزا رو به چشم ندیدن…». احسان بداغی روزنامه نگار اصلاح‌طلب هم روی این توییت نوشت: «به عنوان کسی که دوستدار تقی رحمانی و نرگس محمدی هستم و برایشان همچنان احترام قائلم، از دیدن این صحنه‌ها در مراسم جایزه صلح نوبل متأسف و شرمنده‌ام. تعهد به گفتگو و تعامل را می‌فهمم، اما با چه کسی؟ با کسی که علناً علیه تمامیت سرزمین و ملت ایران قرار گرفته؟ این پذیرفتنی نیست!» 

در کل، گرچه صلح نوبل برای محمدی و همسر و خانواده‌اش آورده مالی به ارزش یک میلیون دلار داشت، اما موجی از اختلافات درونی براندازان را هم پیش چشم آورد و از سویی به اصلاح‌طلبان تندرو هم نشان داد که حامی چه کسانی هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها