صبح نو/ اصلاح‌طلبان با راهبرد تحریف و تخریب به‌دنبال موفقیت در انتخابات هستند

کد خبر: 1261613

صبح نو نوشت: اصلاح‌طلبان دست پیش گرفته‌اند تا پس نیفتند و درحالی‌که در بدترین موقعیت اجتماعی، سیاسی و تشکیلاتی به سر می‌برند، به هر موقعیتی چنگ می‌زنند تا بتوانند لااقل با تضعیف جریان مقابل به موفقیتی نسبی دست یابند.

صبح نو/ اصلاح‌طلبان با راهبرد تحریف و تخریب به‌دنبال موفقیت در انتخابات هستند

گروه سیاست سایت فردا - محمدباقر قالیباف در پاسخ به ادعایی که او را قدرت‌طلب معرفی می‌کرد، گفته: «منِ محمدباقر قالیباف، اگر سال 1398 اسم خودم را در لیست می‌نوشتم و بقیه فهرست را نیز خودم اضافه می‌کردم و به هیچ گروهی هم وابسته نبودم، باز هم قطعا رأی می‌آوردم؛ اما این کار را نکردم.»

روزنامه صبح نو در این باره نوشته: در همین زمینه یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب با تیتر «قالیباف به دنبال لیست خود در تهران» آن را تعبیر به منت گذاشتن قالیباف و تلاش او برای ارائه لیستی مستقل کرده است. حال آنکه نگارنده اگر از خود بپرسد قالیباف برای اثبات عدم قدرت‌طلبی‌اش آیا ادله شفاف دیگری نیز می‌تواند ارائه دهد»، چنین ادعای خلاف واقعی را مطرح نمی‌کند. اصلاح طلبان از مرحله تفسیر نادرست به مرحله وارونه کردن واقعیت رسیده‌اند و جمله قالیباف مبتنی بر مخالفت با سهم خواهی را به معنای قدرت‌طلبی و تاکید او به وحدت در سال ۹۸ را دقیقا بر عکس معنا کرده‌اند. اصلاح‌طلبان دچار انشقاق و مشکلات تشکیلاتی بسیاری هستند از جمله آنکه آنها تاکنون به این نتیجه نرسیده‌اند که بخش بزرگی از جامعه اصلاح‌طلبی که شامل جبهه اصلاح‌طلبان می‌شود که شخصیت‌های تندرویی در این جریان حضور دارند چه باید کنند. جریان انقلابی درعین‌حال در روزهای منتهی به انتخابات، این فهم سیاسی را دارند که وحدت، عامل پیروزی است و به همین دلیل در انتخابات گذشته ۳۰ بر هیچ، گوی سبقت را از اصلاح‌طلبان چند لیست ربودند. اصلاح‌طلبان دست پیش گرفته‌اند تا پس نیفتند و درحالی‌که در بدترین موقعیت اجتماعی، سیاسی و تشکیلاتی به سر می‌برند، به هر موقعیتی چنگ می‌زنند تا بتوانند لااقل با تضعیف جریان مقابل به موفقیتی نسبی دست یابند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها