ناصر ایمانی در گفت‌وگو با «فردا»:

رادیکال‌ها به هم وصل شده‌اند/ حمله به قالیباف از سر عقده‌های سیاسی است

کد خبر: 1131231

ناصر ایمانی گفت: به کسانی که ادعای حمایت از نظام را دارند صریحا می‌گویم تخریب رئیس مجلس به مثابه تخریب حکومت جمهوری اسلامی ایران است و بدانند که عمدا یا سهوا درحال چنین کاری هستند.

رادیکال‌ها به هم وصل شده‌اند/ حمله به قالیباف از سر عقده‌های سیاسی است

گروه سیاست سایت فردا: حملات اخیر به محمدباقر قالیباف یک پیام جالب توجه را به ذهن می‌رساند؛ اینکه گویا دو طیف رادیکال اصلاح‌طلب و اصولگرا در پیش‌بردن چنین حملاتی با یکدیگر همگرایی خاصی دارند؛ یعنی به تعبیری از رسایی تا تاجزده و البته هم‌قطاران رادیکال آنها هدف مشترک خود را قالیباف می‌بینند.

ناصر ایمانی، فعال و تحلیلگر سیاسی درباره علت این موضوع به «فردا» گفت: «رادیکال‌ها همیشه در یک نقطه به یکدیگر می‌رسند. این اصلی کلی است و هم در ایران و هم در کشور دیگری وجود دارد. نیروهای رادیکال با هر طرز تفکرو از هر جناحی و گروهی که باشند در نهایت به هم وصل می‌شوند و نتیجه‌ای مشترک یعنی آشوب ذهنی و فکری مردم و حمله به اساس حاکمیت را پیگیری می‌کنند. پس این مقدمه را بدانیم که اگر در دو سر محور جریان‌های سیاسی ایران یعنی دو سر محور اصولگرایی و اصلاح‌طلبی بر سر اتهام‌زنی‌ها به نتیجه رسیده‌اند، این معنا را متبادر می‌کند که رادیکال‌ها به هم وصل شده‌اند».

او ادامه داد: «حملاتی که این‌روزها به بهانه فایل صوتی به آقای قالیباف می‌شود نای از عقده‌های سیاسی نیروهایی رادیکال است. آنها به هر بهانه‌ای حمله می‌کنند و مهم نیست موضوع بحث به فردی که به آن حمله می‌شود لزوما مرتبط باشد یا نباشد. من صرفا درباره آقای قالیباف صحبت نمی‌کنم؛ موضوع این است این رویه رادیکال‌هاست که هر فرصتی را غنیمت بشمرند تا به رقیب سیاسی خود حمله کنند؛ حملاتی کور که شاید هیچ ارتباطی هم به آن فرد مورد نظر نداشته باشد؛ چه آنکه اساسا در فایل صوتی منتشر شده موضوع بحث آقای قالیباف نبوده است».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «نکته دیگر آن است که اساسا باید شخصیت حقیقی آقای قالیباف را کنار گذاشت و گفت که او اکنون دارای یک شخصیت حقوقی است؛ او اکنون مسئولیتی حکومتی دارد و رئیس مجلس نظام جمهوری اسلامی ایران است. بنابراین حمله به او به نوعی حمله به حاکمیت است».

ایمانی در پایان گفت: «ببینید افرادی هستند که اساسا به نظام سیاسی موجود باور ندارند و طبیعی است وقتی مجالی برای حمله به آقای قالیباف به وجود آید، حتما به او حمله می‌کنند زیرا اتفاقا آنها به خوبی می‌دانند تخریب رئیس‌مجلس، تخریب نظام است. تکلیف آنها معلوم است و کارشان را می‌کنند اما روی سخن من با کسانی است که ادعای حمایت از نظام را دارند و تصور می‌کنند با حمله به قالیباف از نظام دفاع کرده‌اند. به آنها صریحا می‌گویم تخریب رئیس مجلس به مثابه تخریب حکومت جمهوری اسلامی ایران است و بدانند که عمدا یا سهوا درحال چنین کاری هستند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها