بازداشت مکارم؛ بهانه جدید اصلاح طلبان برای حمله به قالیباف/ یکی از وکلای رییس مجلس: شکایت می کنیم

کد خبر: 1172768

برخی رسانه های اصلاح طلب به بهانه بازداشت قاسم مکارم از مسئولان وزارت راه، حمله جدیدی علیه محمد باقر قالیباف تدارک کرده و اتهاماتی بی پایه به رییس مجلس وارد می کنند.

بازداشت مکارم؛ بهانه جدید اصلاح طلبان برای حمله به قالیباف/ یکی از وکلای رییس مجلس: شکایت می کنیم

به گزارش فردا چند رسانه اصلاح طلب، به دروغ این فرد را از نزدیکان رییس مجلس معرفی و خواستار پاسخ گویی وی شده اند. این در حالی است که اولا این تخلف در صورت اثبات مربوط به وزارت راه است و هیچ ربطی به محمد باقر قالیباف ندارد. رییس مجلس نه مسئولیتی در وزارت راه دارد نه مجلس مانعی در برخورد با تخلفات، ایجاد کرده است. ثانیا، انتساب این فرد به رییس مجلس به واسطه سابقه حضور در شهرداری، در حالی که تخلفی از او در شهرداری مشاهده نشده، نشان از برنامه هدفمند این رسانه های اصلاح طلب برای تخریب قالیباف دارد. 

اصلاح طلبان به واسطه کارنامه غیر قابل قبول در دولت و مجلس و شورای شهر و طرد آنها توسط افکار عمومی مدتهاست به شیوه های سلبی و تخریبی روی آورده اند که در این میان همواره قالیباف در صدر لیست تخریب شان بوده است. که این مورد بهتان و اتهام اخیر، هم تاسف آور و هم خنده دار است. 

بر پایه این گزارش، یکی از وکلای قالیباف به سایت فردا گفت که در حال بررسی مطالب رسانه های منتشر کننده این اتهام است تا از آنها به مراجع قضایی شکایت کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها