آرمان ملی/ جامعه دیگر از وعده اشباع شده است/ احتمال به صحنه آمدن آرای خاکستری چقدر است؟

کد خبر: 1262050

آرمان ملی به نقل از مجید ابهری نوشت: در انتخابات آینده شرایط آرای خاکستری نیز وضعیت پیچیده‌ای دارد و احتمال به صحنه آمدن آنها ضعیف است.

آرمان ملی/ جامعه دیگر از وعده اشباع شده است/ احتمال به صحنه آمدن آرای خاکستری چقدر است؟

گروه سیاست سایت فردا - در ماههای اخیر بحث‌های جسته و گریخته ای درباره نحوه ورود جریان‌ها به انتخابات صورت گرفته است و هر رسانه و تحلیل‌گری از زاویه دید خود به موضوع پرداخته است.

در این ارتباط مجید ابهری، جامعه‌شناس به آرمان ملی گفته: در شرایط کنونی مردم کشور با گرانی، تورم، بیکاری و چالش‌های اقتصادی مواجه هستند که این مسائل می‌تواند در میزان مشارکت مردم در انتخابات تأثیرگذار باشد و میزان مشارکت را کاهش بدهد.

در انتخابات آینده شرایط آرای خاکستری نیز وضعیت پیچیده‌ای دارد و احتمال به صحنه آمدن آنها ضعیف است.

برخی کاندیداهای انتخاباتی وعده‌هایی به مردم می‌دهند که امکان تحقق آنها ضعیف است. کسانی که قصد دارند در انتخابات کاندیدا شوند در ابتدا باید نسبت به وظایف نمایندگی و مسئولیت سنگینی که قرار است برعهده بگیرند تأمل و دقت کنند و سپس در انتخابات حضور پیدا کنند.

جامعه ایران از نظر رفتارشناسی سیاسی به حد اشباع از وعده‌ها رسیده است. به همین دلیل دیگر سخنرانی کردن ودادن وعده نمی‌تواند مردم را به پای صندوق‌های رأی بکشاند. امروز مردم می‌دانند کسانی که قبل از انتخابات وعده‌های بزرگ و غیرواقعی می‌دهند تنها به فکر پیروزی در انتخابات هستند و نه تحقق خواسته‌های مردم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها