سردار فضلی: برگزاری یادواره شهدا در مجلس نماد برکت برای امروز و نسل‌های آینده است

کد خبر: 1263138

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره برگزاری نخستین یادواره شهدای مجلس، گفت: تردید نداشته باشیم که برگزاری این یادواره در مجلس شورای اسلامی برای شهدای مجلس نماد پرخیر و برکتی برای امروز ، آیندگان و نسل‌های آینده است.


سردار فضلی: برگزاری یادواره شهدا در مجلس نماد برکت برای امروز و نسل‌های آینده است

سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره برگزاری نخستین یادواره شهدای مجلس، گفت: خدا را شاکریم که  در آستانه دومین کنگره بزرگ شهدای عزیز پایتخت در مجلس شواری اسلامی برای شهدای مجلس یادواره شهدا برگزار شده است.

وی تصریح کرد: تردید نداشته باشیم که برگزاری این یادواره در مجلس شورای اسلامی برای شهدا مجلس نماد پرخیر و برکتی برای امروز، آیندگان و نسل‌های آینده است؛  از پروردگار می‌خواهیم که ما نیز وفادار به خون شهدا باشیم.

وی ضمن تشکر صمیمانه از جناب آقای دکتر قالیباف ریاست مجلس که خود از رزمندگان عزیز سپاه اسلام است و همه نمایندگان، سردار کوثری،حاج آقای ذوالنور و... که امروز توفیق دارند به نیابت از رزمندگان و شهدا در این مجلس انقلابی حضور داشته باشند، بیان کرد: از این خون‌های مبارک و مقدس باید دفاع شود به ویژه در شرایطی که در جهان اسلام منطقه و جغرافیای دفاع مقدس خاصه در فلسطین و غزه‌ی قهرمان وجود دارد، باید امروز هر خدمت و کمکی را که در توان است انجام دهیم.

وی درباره وظیفه امروز نمایندگان در قبال این شهدا، گفت: صدها و هزاران نفر به درجه رفیع شهادت نائل شدند تا امروز یک عزیزی بر کرسی مجلس شورای اسلامی یا در مدیریت کشور بنشیند، باید مراقبت جدی کنیم ممکن است در این دنیا خیلی مواخذه وجود نداشته باشد اما مواخذه در آخرت برای همه ما وجود دارد و امیدواریم شرمنده امام شهیدان و همه شهدای عزیز نباشیم./

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها