همشهری / متهمان عدم مشارکت

کد خبر: 1263851

همشهری نوشت: لزوما هر کس وارد دایره انتخابات شود رقابت بالا نمی‌رود. عده‌ای مرزهای خود را با دشمن مشخص نمی‌کنند و پشتیبانی می‌شوند از جانب دشمن و عملا در فضای رسانه‌ای مجازی با پشتیبانی انواع روش‌های رسانه‌ای متکی به دشمن، انحصار درست می‌کنند.

همشهری / متهمان عدم مشارکت

گروه سیاست سایت فردا - این روزها توجهات بیش از پیش به فراهم آوردن شرایط و لوازم برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا جلب شده و دیدگاهها و تحلیل‌های متعددی نیز در این باره مطرح شده است. 

روزنامه همشهری نوشته: مدتی است، برخی از انقلابیون، بخش‌های مختلف نظام را متهم می‌کنند به سهل‌گیری و مماشات با مدیران کم‌کار و پرادعای دهه90 و مرادشان این است که این افراد توسط شورای‌نگهبان کنار گذاشته شوند یا به‌وسیله قوه‌قضاییه دادگاهی و محکوم شوند و امثال این. 

 فارغ از اینکه البته بخش‌های مختلف نظام باید وظایف خود را انجام دهند اما اینکه نزدیک انتخابات گفتمان یک جبهه متمرکز شود بر پالایش افراد و جریان‌ها و اتهام به بخش‌های مختلف و نه افزایش مشارکت، نشانه خوبی نیست. 

سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب این گفتمان به ظاهر انقلابی را نقد می‌کرد و نشان می‌داد که جهت آن مسیر گفتمانی خطاست. 

برخلاف ما که دشمنی‌هایمان به فلان گروه و جریان در ذهن‌مان اصالت دارد، برای ایشان اصالت با رأس طاغوت است. 

لزوما هر کس وارد دایره انتخابات شود رقابت بالا نمی‌رود. عده‌ای مرزهای خود را با دشمن مشخص نمی‌کنند و پشتیبانی می‌شوند از جانب دشمن و عملا در فضای رسانه‌ای مجازی با پشتیبانی انواع روش‌های رسانه‌ای متکی به دشمن، انحصار درست می‌کنند. کسانی دروغ می‌گویند؛ تخریب می‌کنند؛ دوقطبی می‌سازند و عملا رقابت را دچار عدم‌سلامت و ناامنی می‌کنند. مراقب قانون هم باید بود که توسط «زورگویان پرادعا» خراب نشود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها