جهان نیوز/ کواکبیان: دولت روحانی عامل کاهش مشارکت در انتخابات

کد خبر: 1260463

جهان نیوز به نقل از فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: مجلس دهم و دولت روحانی، از دلایل کاهش مشارکت در انتخابات مجلس گذشته بودند.

جهان نیوز/ کواکبیان: دولت روحانی عامل کاهش مشارکت در انتخابات

 گروه سیاست سایت فردا - «روحانی و لاریجانی، احتمالا انتخابات مجلس را برای ریاست جمهوری می‌خواهند... مجلس دهم و دولت روحانی، از دلایل کاهش مشارکت در انتخابات مجلس گذشته بودند... لاریجانی بدون توجه به نمایندگان کارها را با روحانی هماهنگ می‌کرد». 

این دیدگاه مصطفی کواکبیان،‌ فعال اصلاح‌طلب است که در ادامه در پاسخ به سوالی درباره امکان ائتلاف روحانی با اصلاح‌طلبان و یا علی لاریجانی به جهان‌نیوز گفته: نه آقای روحانی هیچ نشستی با دوستان اصلاح‌طلب نداشته و نه درخواستی بوده. خود آقای روحانی و لاریجانی هم که نمی‌خواهند وارد مجلس شوند. حالا اگر هم فعالیتی می‌کنند می‌خواهند مجلسی داشته باشند که یک مقداری با آن‌ها هماهنگی داشته باشد، شاید برای ریاست جمهوری بعدی. البته نمی‌دانم انگیزه آن‌ها چیست. 

آقای علی لاریجانی بیش از اینکه برای اصلاح‌طلبان مجلس احترامی قائل باشد و با آن‌ها ارتباطی برقرار کنند با آقای روحانی ارتباط داشت. یعنی آن بالا با هم هماهنگی می‌کردند ما هم می‌بایست دنباله‌روی می‌کردیم ولی خُب ما هم یک جاهایی دنباله‌روی نمی‌کردیم آن وقت اصطکاک پیش می‌آمد لذا همان زمان هم واقعاً با دولت کَل‌کَل‌ها داشتیم. 

با حفظ رفاقت و صمیمت اما دولت روحانی را دولت اصلاح‌طلب نمی‌دانیم. خودشان هم نمی‌دانستند. حالا درست است که چهره‌هایی مثل آقای جهانگیری و برخی از وزرای که در دولت ایشان کار می‌کردند از  اصلاح‌طلبان بودند اما مجموعه بدنه دولت روحانی این طور نبود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها