جام جم / ترور با هدف توسعه عملیات در خارج از باریکه غزه

کد خبر: 1264298

جام جم نوشت: این ترور با هدف توسعه عملیات در خارج از باریکه غزه توسط رژیم‌صهیونیستی صورت می‌گیرد.

جام جم / ترور با هدف توسعه عملیات در خارج از باریکه غزه

گروه سیاست سایت فردا - سردار سرتیپ پاسدار سید‌رضی موسوی روز گذشته در عملیاتی تروریستی با پرتاب سه موشک توسط جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی در منطقه زینبیه دمشق به شهادت رسید‌. 

مهدی گیوه‌کی، مدیرمسئول روزنامه جام جم در این ارتباط در سرمقاله‌ این روزنامه نوشته: این ترور با هدف توسعه عملیات در خارج از باریکه غزه توسط رژیم‌صهیونیستی صورت می‌گیرد. تجربه نشان داده هر زمان صهیونیست‌ها دچار بن‌بست می‌شوند سعی در گسترش عملیات به کشورهای حوزه مقاومت دارند و عملا برنامه‌ریزی کرده‌اند ایران را به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای وارد درگیری کنند و درهمین راستا یک شخصیت مهم را ترور می‌کنند‌. 

رژیم غاصب صهیونیستی  با این اقدامات و ترورها راه به جایی نخواهد برد چه این‌که در سال‌های گذشته شاهد رویش‌های فراوانی در محور مقاومت بودیم و نیروهایی که ازسوی حاج‌قاسم و بزرگان جبهه مقاومت تربیت شدند نشان داده‌اند که این ترورها تأثیری در عملکرد جبهه مقاومت نخواهد داشت. 

رژیم‌صهیونیستی با تحلیل غلط که آن هم به‌علت شکست در همه جبهه‌های مقابل خود به آن رسیده، تصور می‌کند که می‌تواند میدان جدیدی در منطقه باز کند و ایران را به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای وارد جنگ مستقیم کند ولی این رفتار باعث نمی‌شود ایران وارد بازی رژیم اشغالگر شود. 

حق دفاع مشروع برای جمهوری اسلامی وجود خواهد داشت. ایران البته دچار شتابزدگی در تصمیم نخواهد شد چه این‌که هم اکنون معادلات منطقه کاملا به نفع جبهه مقاومت است و این ترورها و بعضا اقدامات کور درداخل خاک ایران باعث نخواهد شد که جمهوری اسلامی وارد بازی رژیم‌صهیونیستی شود و البته ایران کیفیت پاسخ و زمان و مکان مناسب آن را تعیین خواهد کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها