لاهوتی در گفت‌وگو با «فردا»:

رقابت این دوره بین اصولگرایان و اعتدالیون جدی خواهد بود

کد خبر: 1265927

فعال سیاسی گفت: رقابت اصلی این دوره از انتخابات بین اعتدالیون و اصولگرایان است. سطح این رقابت جدی خواهد بود و باعث خواهد شد که میزان مشارکت افزایش پیدا کند. افزایش میزان مشارکت قطعا برای جامعه، کشور و نظام آثار و برکات مثبتی را به ارمغان خواهد آورد.

رقابت این دوره بین اصولگرایان و اعتدالیون جدی خواهد بود

گروه سیاست سایت فردا: زمان زیادی تا انتخابات باقی نمانده اما آرایش فضای انتخابات مجلس دوازدهم هنوز در هاله ای از ابهام است و مشخص نیست ائتلاف های انتخاباتی با چه ترکیبی تشکیل خواهند شد.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با فردا درباره آرایش فضای انتخابات مجلس گفت: این دوره اصلاح طلبان بروز و ظهور جریانی ندارند اگر هم برخی افراد ثبت نام کرده اند، براساس تصمیم شخصی آمدند. معتقدم رقابت اصلی این دوره از انتخابات بین اعتدالیون و اصولگرایان است. سطح این رقابت جدی خواهد بود و باعث خواهد شد که میزان مشارکت افزایش پیدا کند. افزایش میزان مشارکت قطعا برای جامعه، کشور و نظام آثار و برکات مثبتی را به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود: بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، معتقدم همه دستگاه ها به سمت تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند، فضای فعالیت جریان های سیاسی برای انتخابات تقویت شد و آرایش اصلی صحنه رقابت در حال شکل گیری است.

لاهوتی با اشاره به حضور چهره های سیاسی در جلسه با رئیس جمهور ادامه داد: اتفاق قشنگی بود، همه نیروهای سیاسی با سلایق مختلف دور یک میز جمع شدند و طرح دیدگاه کردند. رسانه ملی هم مدتی است که فضا را برای مباحثات جدی و چالشی فراهم کرده است تا همه حرف های خود را راحت بزنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها