جام جم عنوان کرد: انتقام یعنی نابودی اسرائیل

کد خبر: 1266633

جام جم نوشت: هر صبر استراتژیک هم لازم است روزی به پایان برسد و پاسخ درخوری باتوجه به طول این صبر به طرف مقابل بدهد.

جام جم عنوان کرد: انتقام یعنی نابودی اسرائیل

گروه سیاست سایت فردا - بدون شک ایجاد رعب و وحشت در جامعه، ناامن جلوه دادن ایران و سوءاستفاده از احساس مردم برای مخدوش ساختن چهره کاریزماتیک شهید سلیمانی و به‌تبع آن ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف کلان جنایت تروریستی در کرمان است.

روزنامه جام جم با طرح این دیدگاه نوشته: هرچند گله و شکایت و مطالبه از نهادهای موظف و مسئول در این خصوص جای خود را دارد اما فضاسازی رسانه‌ای، عملیات روانی علیه نهادها و نیروهای موظف در این بخش با گزاره «کارخودشان بود» مسیری بود که طراحان این جنایات طراحی کردند.

هرچند گله و شکایت و مطالبه از نهادهای موظف و مسئول در این خصوص جای خود را دارد اما فضاسازی رسانه‌ای، عملیات روانی علیه نهادها و نیروهای موظف در این بخش با گزاره «کارخودشان بود» مسیری بود که طراحان این جنایات طراحی کردند.

درخواستی که پس از صدور این فرمان که «جنایتکاران از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهندبود» با شدت و حدت بیشتری مطرح است و همگان منتظر اجرایی شدن دستور فرمانده‌کل قوا در این خصوص هستیم و امیدواریم به درازا نکشد؛ چراکه هر صبر استراتژیک هم لازم است روزی به پایان برسد و پاسخ درخوری باتوجه به طول این صبر به طرف مقابل بدهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها