اولین مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه/ ۴ همت برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای اختصاص می‌یابد

کد خبر: 1266724

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در اولین مصوبه خود با تخصیص ۴ همت برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای موافقت کردند.

اولین مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه/ ۴ همت برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای اختصاص می‌یابد

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به نشست امروز - شنبه ۱۶ دی ماه - کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز خود وارد جزئیات بودجه در بخش درآمدی شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس اولین مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد ۴ همت اعتبار چه به صورت اعتباری و چه به صورت اسنادی به رفع نقاط حادثه خیز تخصیص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس یادآورشد: اعضای کمیسیون در قالب بررسی تبصره ۱۴ لایحه بودجه مصوب کردند تا با تصویب شورای عالی حمل و نقل عمومی ۴ همت برای سرمایه گذاری به منظور رفع نقاط حادثه خیز جاده ای اختصاص یابد.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: تخصیص ۴ همت برای سرمایه گذاری به منظور رفع نقاط حادثه خیز جاده ای در لایحه دولت نیز پیشنهاد شده بود که اعضای کمیسیون با این پیشنهاد موافقت کردند.

حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس هم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: اعضای کمیسیون در مصوبه دیگر خود در قالب تبصره ۱۳ بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و موسسات رفاهی وابسته به دولت را مکلف کرد تا یک درصد هزینه‌های خود را در زمینه فرهنگی اعم از قرآن و عترت و غیره... اختصاص دهد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها