جوان: پروژه‌بگیران روحانی با بی‌اخلاقی وارد می‌شوند

کد خبر: 1266824

جوان نوشت: همان بلای بی‌اخلاقی را می‌خواهند در انتخابات خبرگان رهبری هم که از اساس دور از چنین فضا‌هایی است، وارد کنند. چنانکه سال ۹۴ هم چنین کردند و کلی بی‌اخلاقی مبتذل و سطحی را علیه آیات مصباح یزدی، جنتی و یزدی به راه انداختند.

جوان: پروژه‌بگیران روحانی با بی‌اخلاقی وارد می‌شوند

گروه سیاست سایت فردا - محمد مهاجری از فعالان رسانه‌ای حامی روحانی در شبکه ایکس مدعی شده: همان عصر چهارشنبه که کودک دو ساله گوشواره قلبی در کرمان با کینه داعش تکه پاره شد، آقای ابراهیم رئیسی در پاستور مشغول دستور پرونده‌سازی به عواملش برای رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان بود. اسم این کار کثیف هر چه باشد واقعیتش رئیسی گیت است. 

روزنامه جوان در واکنش به این موضوع نوشته: مهاجری در فضای رسانه‌ای و سیاسی کشور فرد بی‌شناسنامه‌ای محسوب می‌شود. در حالی که حامی روحانی و اصلاح‌طلبان و منتقد اصولگرایان است، توییت‌هایش در نقد اصولگرایان را با هشتک «ما اصولگرایان» منتشر می‌کند و گویی خودش هم نمی‌داند هویت سیاسی‌اش چیست! از سویی معمولاً اخبار دروغ، تهمت‌ها و دوقطبی‌سازی‌هایی را که روشن است از جایی به او گفته شده بزند، می‌زند و به جای ارائه تحلیل سیاسی، علاقه دارد نویسنده کد‌های سیاسی و اخبار باشد و ژست فرد مطلع و متصل بگیرد. 

تیم رسانه‌ای روحانی در انتخابات‌های ریاست جمهوری ۹۲ و ۹۶ نشان داد به هیچ اخلاق انتخاباتی‌ای پایبند نیست و برای تخریب رقیب و رسیدن به کرسی موضوع انتخابات هیچ خط قرمزی ندارد. اکنون هم همان بلای بی‌اخلاقی را می‌خواهند در انتخابات خبرگان رهبری هم که از اساس دور از چنین فضا‌هایی است، وارد کنند. چنانکه سال ۹۴ هم چنین کردند و کلی بی‌اخلاقی مبتذل و سطحی را علیه آیات مصباح یزدی، جنتی و یزدی به راه انداختند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها