جبلی: تعرفه برگزاری مناظرات انتخاباتی را کاهش دادیم

کد خبر: 1270620

رییس سازمان صدا و سیما گفت: از روز شنبه تعرفه‌ها تغییر کرد و پیشنهاد خود بنده بود که برای کمک به کاندیداها رقم را به یک چهارم کاهش دادیم.

جبلی: تعرفه برگزاری مناظرات انتخاباتی را کاهش دادیم

رییس سازمان صداوسیما گفت: از روز شنبه تعرفه‌ها تغییر کرد و پیشنهاد خود بنده بود که برای کمک به کاندیداها رقم را به یک چهارم کاهش دادیم.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با تعرفه‌های برگزاری مناظرات نامزدهای انتخاباتی و اخذ مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از کاندیداها در صدا و سیما و شائبه درآمد زایی به واسطه آن اظهار داشت: شما در جریان میزان و مبلغ هستید؟ از روز شنبه تعرفه‌ها تغییر کرد و پیشنهاد خود صدا و سیما و هیأت اجرایی مرکزی بود که برای کمک به کاندیداها و اینکه از این امکان استفاده کنند رقم را به یک چهارم کاهش دادیم.

وی عنوان کرد: بیشترین مبلغ مربوط به تهران است که ۴۰ میلیون تومان است و برای اکثر قریب به اتفاق استان‌ها مبلغ ۵ تا ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صداوسیما گفت: پیشنهاد دیگری نیز دادیم که تصویب شد و آن هم این است که در هر حوزه انتخابیه، اگر هر نامزد بتواند یک درصد آرای مأخوذه را به دست بیاورد، تمامی پولی که داده است به وی بازگردانده و تقریباً تبلیغاتش شبه‌رایگان می‌شود.

جبلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا از تجربه کارگردان‌های موفق در سال‌های اخیر در سریال‌های تلویزیون استفاده نمی‌شود افزود: به دلیل اینکه مصداق نمی‌دانم، اظهار نظر در این باره سخت است اما نقض این مطلب هم وجود دارد. کارگردان‌های موفقی هم بودند که در حال حاضر مشغول به کار هستند.

رئیس رسانه ملی گفت: ممکن است موردی باشد که خودش تمایل به کار نداشته باشد یا موردی باشد به توافق نرسیدیم یا موردی باشد که پیشنهادی از جای دیگر نداشته باشد؛ هر مورد باید جداگانه بررسی شود.

وی همچنین با اشاره به امکان بازگشت مهران مدیری به تلویزیون گفت: اجازه بدهید در این مورد من اظهار نظر نکنم، به دلیل اینکه در این رابطه، زیاد اظهار نظر زیاد است./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها