گزارش جام‌جم از عملیات پلیس ترکیه؛ استرداد بزرگ مجرمان به ایران

کد خبر: 1271543

جام جم نوشت: همزمان با عملیات پلیس ترکیه اخباری در باره دستگیری داوود هزینه در ترکیه منتشر شد که به نظر می‌رسد در ادامه طرح دولت ترکیه برای استرداد مجرمان تحت تعقیب باشد. لغو تابعیت سعدا...امیرشقاقی در ترکیه هم می‌تواند مقدمه‌ای برای استرداد او به کشور باشد.

گروه سیاست سایت فردا - ترکیه دیگر قرار نیست بهشت مجرمان فراری ایران باشد و پلیس این کشور عملیات بزرگی را برای دستگیری و استرداد تبهکار تحت تعقیب اینترپل ایران آغاز کرده است. بعد از استرداد تتلو به ایران و سلب تابعیت پدرخوانده قماربازان‌، حالا نوبت به مجرمانی رسیده که به اتهام مختلف در لیست قرمز اینترپل قرار گرفته‌اند؛ مجرمانی که تا دیروز تصور می‌کردند حاشیه امنی در ترکیه دارند. 

روزنامه جام جم با این مقدمه نوشته: بررسی پرونده این تبهکاران نشان می‌دهد‌، کلکسیونی از مجرمان با جرایم مالی و جنایی هستند. گروه نخست قمار‌بازانی هستند که زیر نظر پدرخوانده سایت‌های قمار در این کشور هنجا‌رشکنی می‌کنند تا با جذب دنبال‌کننده، تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی را بکنند. داوود هزینه‌، بهادر وحشی‌، میلاد حاتمی، دنیا جهان‌بخت و چند بلاگر دیگر از چهره‌هایی هستند که به‌خاطر فعالیت با سایت‌های قمار و هنجارشکنی تحت تعقیب بوده اما در ترکیه به فعالیت مجرمانه‌شان ادامه می‌دادند. 

همزمان با عملیات پلیس ترکیه اخباری در باره دستگیری داوود هزینه در ترکیه منتشر شد که به نظر می‌رسد در ادامه طرح دولت ترکیه برای استرداد مجرمان تحت تعقیب باشد. لغو تابعیت سعدا...امیرشقاقی در ترکیه هم می‌تواند مقدمه‌ای برای استرداد او به کشور باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها