کیهان: دشمنان از شرکت مردم در انتخابات به وحشت افتاده‌اند

کد خبر: 1271544

کیهان نوشت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه اعتقاد و اعتماد آنها به نظام حاکم است و این، همان رخدادی است که ماشین تبلیغاتی و توهم‌پراکنی دشمن علیه مقبولیت نظام را ناکارآمد و فلج می‌کند.

کیهان: دشمنان از شرکت مردم در انتخابات به وحشت افتاده‌اند

گروه سیاست سایت فردا - با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات تحلیل‌ها در این زمینه نیز رو به فزونی است و هر یک از رسانه‌ها از زاویه دید خود به موضوع می‌پردازد. 

روزنامه کیهان در این خصوص نوشته: انتخابات در ایران اسلامی به همان اندازه که تضمین‌کننده جمهوریت و اسلامیت نظام است، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پیش‌روی دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران نیز هست. 

حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه اعتقاد و اعتماد آنها به نظام حاکم است و این، همان رخدادی است که ماشین تبلیغاتی و توهم‌پراکنی دشمن علیه مقبولیت نظام را ناکارآمد و فلج می‌کند. 

این که در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان چه کسانی انتخاب شده و بر کرسی‌های تصمیم‌گیری و سیاست‌پردازی نظام بنشینند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ولی حضور گسترده مردم در انتخابات نقش ویژه و کاربردی نه فقط حیاتی، بلکه از جهاتی حیاتی‌تر دارد چرا؟! برای آن‌که توطئه دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آنها علیه مردمی بودن نظام را خنثی کرده و بر باد می‌دهد. 

گاهی به تبلیغات و تحرکات پر دامنه و فراگیر و بی‌امان دشمنان علیه حضور مردم در انتخابات بیندازید! چرا تا این اندازه از حضور و شرکت مردم در انتخابات -صرفنظر از این که چه کسانی انتخاب می‌شوند- به وحشت افتاده است؟!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها