فرهیختگان: بیانیه مشارکتی‌های سابق علیه راهبرد مشارکت روحانی/ ما نمی‌آییم، دیگران هم نیایند

کد خبر: 1270327

فرهیختگان نوشت: جبهه علاوه‌بر اینکه عزم جدی برای حضور و مشارکت در انتخابات ندارد، به این نکته تاکید می‌کند که هیچ‌کس اجازه ندارد به نام اصلاح‌طلبی، لیستی منتشر کند.

فرهیختگان: بیانیه مشارکتی‌های سابق علیه راهبرد مشارکت روحانی/ ما نمی‌آییم، دیگران هم نیایند

گروه سیاست سایت فردا - جبهه اصلاحات که از ماهها پیش در مسیری برخلاف انتخابات حرکت کرده است به تازگی متنی تحت عنوان سند راهبردی اصلاح‌طلبان منتشر کرده تا مجموعه مواضع ضدمشارکتی‌اش را در آن گرد آورده و به دیگر طیف‌های اصلاح‌طلب تحمیل کند. 

روزنامه فرهیختگان در این ارتباط نوشته: تاکید بر اینکه انتخاباتی می‌تواند هدف اصلاح‌طلبان را تامین کند که در آن نقش داشته باشند و حضورشان نمایشی نباشد، تکرار اظهارات چند وقت اخیر اصلاح‌طلبان مبنی‌بر حضور مشروط در انتخابات است. امری که در دوره‌های مختلف مجلس نیز همواره مورد انتقاد قرارداشت که اصلاح‌طلبان مشخصا در مواردی حضور جدی و موثر در انتخابات خواهند داشت که از پیروزی خود در انتخابات مطمئن باشند و در صورتی که نسبت به پیروزی خود تردید داشته باشند، کفه سنگین نقد را متوجه نهادهای نظارتی انتخاباتی می‌کنند. 

مشارکت یا تحریم و مشارکت مشروط، به محل اختلاف افراد و طیف‌های مختلف در جبهه اصلاحات تبدیل شده است. اما در سمت دیگر نیز به نظر می‌رسد جبهه علاوه‌بر اینکه عزم جدی برای حضور و مشارکت در انتخابات ندارد، به این نکته تاکید می‌کند که هیچ‌کس اجازه ندارد به نام اصلاح‌طلبی، لیستی منتشر کند، امری که نشان می‌دهد که علاوه‌بر سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن جبهه اصلاحات در انتخابات اسفند، تلاشی دارد تا دیگر طیف‌های جبهه اصلاحات را به سمت تحریم انتخابات هل دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها