فعال اصلاح‌طلب: در حال شناسایی نیروهای ائتلاف در استان‌ها هستیم

کد خبر: 1271982

محمدصادق جوادی‌حصار، سخنگوی حزب اعتماد ملی به روزنامه فرهیختگان گفته: در مورد ائتلاف با نیروهای اعتدال و توسعه باید ببینیم آنها چه نیروهایی را گزینش و معرفی می‌کنند.

گروه سیاست سایت فردا - اصلاح‌طلبان به چند طیف با مسیرهای جداگانه تبدیل شده‌اند که در میانشان از فعالان ضد انتخاباتی تا فعالان مشارکت‌جو را در برمی‌گیرد. 

در این بین و درست در شرایطی که بخشی از اصلاح‌طلبان ادعای بی‌میلی به حضور در انتخابات دارند محمدصادق جوادی‌حصار، سخنگوی حزب اعتماد ملی به روزنامه فرهیختگان گفته: در مورد ائتلاف با نیروهای اعتدال و توسعه باید ببینیم آنها چه نیروهایی را گزینش و معرفی می‌کنند. امیدواریم مجموعه بخشی از احزاب مثل کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان، اعتدال و توسعه که از قبل هم می‌گفتند باید معابری را باز کنیم، به نتایج خوبی برسیم. 

در این میان شاید احزاب دیگری هم به این افراد بپیوندند و بتوانیم برای هر شهرستان و مراکز استانی نیروهایی شناسایی کنیم که اینها با رویکرد اصلاح‌طلبانه، کاندیدا شوند البته نه به‌عنوان کاندیدای حزب اگر با افرادی که از فیلترهای موجود عبور کردند به توافق برسیم، بعضی از افراد در کشور به‌عنوان نیروهای مورد حمایت حزب یا آن ائتلاف چندگانه معرفی خواهیم کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها