جوادی حصار: نظر مردم درباره روحانی تغییر خواهد کرد

کد خبر: 1093665

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: معتقدم که آبشخور جریان اعتدال، اصلاح طلبی است و مادامی که خود را به اصلاحات نزدیک کند احتمال بقای بیشتری دارد.

جوادی حصار: نظر مردم درباره روحانی تغییر خواهد کرد

محمدصادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در رابطه با آینده اعتدالگرایان و ادامه حیات سیاسی این جریان حول محور یک شخصیت برجسته گفت: تصور من این است که به طور طبیعی جریان اعتدال با کمی بالا و پایین شدن و تعدیل در شعارها و رفتارهای خود راه خود را ادامه خواهد داد، البته اگر برخواسته از یک ظرفیت اجتماعی باشد که به نظر من هست.

او ادامه داد: بعد از تداوم این جریان اینکه چه فرد یا افرادی مدیریت و سامان بخشی به این مجموعه را برعهده داشته باشند هم یک امر بسیار مهم است و معتقدم که این امر نباید به یکی دو نفر محدود شود، زیرا در همین جریان اعتدالی افراد متعددی وجود دارند که می‌توانند مشی آقای هاشمی رفسنجانی را ادامه دهند.

جوادی حصار درباره احتمال رهبری این جریان گفت: اگر بخواهیم به سابقه تاریخی نگاه کنیم، آقای روحانی این آمادگی را بیشتر خواهد داشت؛ زیرا در دولت هم نماد جریان اعتدالی بوده و به عنوان یک اعتدالی سعی کرده برنامه های خود را پیش ببرد. بنابراین معتقدم که اگر خود روحانی به این امر تمایل داشته باشد شانس اول را در این زمینه داراست ؛ بعد از او هم شانس نصیب لاریجانی است، البته معتقدم که بعد از این دو هم  آقای ناطق نوری می‌تواند در این زمینه ایفای نقش کند.

نظر مردم درباره روحانی تغییر خواهد کرد

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره میزان محبوبیت روحانی برای پذیرش این مسئولیت نیز بیان کرد: معتقدم که او هنوز هم محبوب است و هرچه زمان بگذرد نظر امروز مردم برمی‌گردد و این اتفاقی است که نظیر آن در دوره های پیشین هم رخ داده است و در مدیران دیگر هم تجربه شده است، برای مثال در دوران خاتمی شاهد بودیم که در پایان دولتش بسیار مورد انتقاد بود، اما پس از اتمام دولتش همه متوجه نقش سازنده او شدند و درباره احمدی نژاد هم این اتفاق افتاد که طرفدارانش بعد از اتمام مدیریت او بیشتر به نحوه مدیریت او روی خوش نشان دادند. درباره آقای روحانی هم احتمالا این موضوع چندان دور از ذهن نخواهد بود.

 عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پایان تاکید کرد: معتقدم که آبشخور جریان اعتدال جریان اصلاح طلبی است و مادامی که خود را به اصلاحات نزدیک کند احتمال بقای بیشتری دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها