جوان عنوان کرد: تقلای دشمن برای کاهش مشارکت؛ از هک تا پیامک‌های جعلی

کد خبر: 1274973

جوان نوشت: پریروز هک سامانه مجلس شورای اسلامی، دیروز انفجار در لوله گاز و پیامک‌های جعلی گاز، امروز و فردا، خرده‌خراب‌کاری‌های احتمالی دیگر! همه این‌ها را می‌توان در یکی دو هفته مانده به انتخابات این‌گونه تحلیل کرد: تقلا برای کاهش مشارکت، با هر دستاویز دم‌دستی.

جوان عنوان کرد: تقلای دشمن برای کاهش مشارکت؛ از هک تا پیامک‌های جعلی

گروه سیاست سایت فردا - اخبار روزهای اخیر نشان می‌دهد جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران در ابعاد مختلفی در حال رونمایی است.

روزنامه جوان در این باره نوشته: پریروز هک سامانه مجلس شورای اسلامی، دیروز انفجار در لوله گاز و پیامک‌های جعلی گاز، امروز و فردا، خرده‌خراب‌کاری‌های احتمالی دیگر! همه این‌ها را می‌توان در یکی دو هفته مانده به انتخابات این‌گونه تحلیل کرد: تقلا برای کاهش مشارکت، با هر دستاویز دم‌دستی. 

ایجاد یأس و القای ناکارآمدی در حکمرانی، از پرداخت‌های مالی مجلس گرفته تا انتقال گاز، می‌تواند یک اثر بلافصل داشته باشد: مشارکت کردن یا نکردن در انتخابات اهمیتی ندارد. البته مفروض این نتیجه‌گیری بلافصل، پذیرفتن ضعف قدرت تحلیل از سوی مردم است. به بیان دیگر، جامعه‌ای که قدرت تحلیل نداشته باشد، چنین خرابکاری‌هایی می‌تواند در انگیزه انتخاباتی­‌اش اثرگذار باشد. این مفروض برای مردمان ما که در بزنگاه‌ها و غیربزنگاه‌های متعدد ثابت کرده‌اند تحلیل‌گران قابلی هستند، اساساً سالبه به انتفاء موضوع است. 

حالا که انتخابات این‌قدر برای دشمنان ما مهم است که برای کم‌فروغ کردن آن بر موج لوله گاز و هک سایبری هم می‌نشینند، ما چرا باید انتخابات را دست‌کم بگیریم؟

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها