وزیر دولت روحانی: اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها هم نامزد دارند و هم در انتخابات مشارکت می‌کنند

کد خبر: 1274302

وزیر کار دولت روحانی می‌گوید بنابر اطلاعاتی که دارم برخی از اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم نامزد دارند و هم مردم را به مشارکت دعوت می‌کنند.

وزیر دولت روحانی: اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها هم نامزد دارند و هم در انتخابات مشارکت می‌کنند

گروه سیاست سایت فردا - برخلاف بیانیه‌های پی‌درپی جبهه اصلاحات که که اصلاح‌طلبان و مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق می‌کند، اصلاح‌طلبان عمل‌گرا و اعتدال‌گرایان در بیانیه‌ها و موضع‌گیری‌هایشان تاکید به مشارکت در انتخابات و ارائه لیست دارند. 

در همین زمینه وزیر کار دولت روحانی می‌گوید بنابر اطلاعاتی که دارم برخی از اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم نامزد دارند و هم مردم را به مشارکت دعوت می‌کنند.  

محمد شریعتمداری درباره جهت‌گیری گروه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس دوازدهم، گفته: این موضوع که من منتسب به چه گروهی هستم یا نیستم عمومیت ندارد. گروه‌های معتدل برای حضور و مشارکت در انتخابات به صورت رسمی اعلام نظر کرده‌اند و برخی از اعضای شورای مرکزی آن‌ها نیز مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته است. بنا به اطلاعاتی که دارم برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب هم علاقه‌مند به حضور در انتخابات هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها