جام جم عنوان کرد: لابی رژیم صهیونیستی برای فرار از انتقام ایران

کد خبر: 1284988

جام جم نوشته: هدف حداکثری تصمیم‌گیران غربی این است که ایران را از هرگونه اقدام علیه مواضع این رژیم‌منصرف کنند یا دست‌کم، سطح اقدام ایران را تقلیل دهند.

گروه سیاست سایت فردا - برخی کشورهای منطقه‌ای و اروپایی به‌عنوان هم‌پیمانان رژیم‌صهیونیستی با برقراری ارتباط دیپلماتیک با ایران، تلاش می‌کنند در تصمیم‌سازی ایران دخالت کنند و ورق را به نفع رژیم‌کودک‌کش تغییر دهند درحالی که اگر این سطح از رایزنی با اسرائیل صورت گرفته بود تاکنون جنگ غزه به پایان می‌رسید. 

روزنامه جام جم در این خصوص نوشته: هدف حداکثری تصمیم‌گیران غربی این است که ایران را از هرگونه اقدام علیه مواضع این رژیم‌منصرف کنند یا دست‌کم، سطح اقدام ایران را تقلیل دهند. برای مصداق این گزاره به این موارد توجه کنید‌: تکاپوهای اخیر در فضای دیپلماتیک از سوی مقامات کشورهای عربی واروپایی برای رایزنی با ایران،نشان‌دهنده این است که اراده ایران برای پاسخ مشروع به رژیم‌صهیونیستی قطعی است. 

دست و پا زدن‌های اخیر محور غربی ـــ عربی برای نجات صهیونیست‌ها از ورود به یک بحران بزرگ‌تر است.کمااین‌که محور غربی ـــ عربی انتظار دارند با اقدام ایران برای پاسخگویی مشروع، معادلات در منطقه تغییر کند و نقطه عطفی برای تحولات آینده در منطقه شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها