دیپلمات ایرانی: عملیات وعده صادق بر مساله فلسطین تاثیر خواهد گذاشت

کد خبر: 1286129

سفیر جمهوری اسلامی در بیروت عملیات وعده صادق را یک رویداد استثنائی توصیف کرد و گفت که این رویداد بر مساله فلسطین تاثیر خواهد گذاشت.

دیپلمات ایرانی: عملیات وعده صادق بر مساله فلسطین تاثیر خواهد گذاشت

سفیر جمهوری اسلامی در بیروت عملیات وعده صادق را یک رویداد استثنائی توصیف کرد و گفت که این رویداد بر مساله فلسطین تاثیر خواهد گذاشت.

فرماندهان و نمایندگان گروه‌های مقاومت فلسطین به منظور تبریک عملیات موفقیت‌آمیز«وعده صادق» به سفارت ایران در بیروت رفتند.

طبق گزارش فلسطین‌الیوم، مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در این مراسم گفت: این رویداد بزرگ یک تحول غیرعادی بود و به ارزش‌های مقاومت فلسطین افزود. این رویداد به‌طور کلی بر مساله فلسطین تاثیر خواهد گذاشت، همچنین پاسخی به جنایت‌های غزه بود.

وی خاطرنشان کرد: از این گام تقدیر می‌کنیم و آن را استثنائی می‌دانیم و امیداواریم که انگیزه‌ای بزرگ برای نبرد طوفان الاقصی باشد.

امانی افزود: عملیات وعده صادق با موفقیت انجام شد و زمانی که موشک‌های ایرانی به آسمان فلسطین اشغالی رسیدند، خوشحالی مردم فلسطین را دیدیم.

در این مراسم جمیل مزهر، معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: این رویداد بزرگ را به جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت تبریک می‌گوییم. حمله ایران معادله بازدارندگی را تغییر داد و خطوط درگیری جدیدی در منطقه ترسیم کرد.

مزهر خاطرنشان کرد: این حمله در این زمان نقطه عطفی مهم بود و پیامی به دشمن رساند مبنی بر اینکه تجاوزها به غزه باید متوقف شود. بی شک این حمله در راستای منافع نبرد طوفان الاقصی خواهد بود

این مسئول فلسطینی در ادامه گفت: شاهد بودیم که آمریکا و ائتلاف غربی چگونه از هفت ماه پیش برای نجات دشمن شتافتند.

روابط عمومی کل سپاه بامداد روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

در پی این حمله مقامات رژیم صهیونیستی با تهدیدهای توخالی اعلام کرده‌اند که به این عملیات پاسخ خواهند داد

عملیات «وعده صادق» علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها