صهیونیست‎ها منزل شهید فلسطینی را منفجر کردند + تصاویر

کد خبر: 469450

نزدیک به دو هزار نظامی رژیم صهیونیستی روز گذشته به اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی حمله کرده و منزل یک شهید فلسطینی را تخریب کردند.

صهیونیست‎ها منزل شهید فلسطینی را منفجر کردند + تصاویر
ابنا:نظامیان صهیونیست منزل شهید «ابراهیم العکاری» عامل عملیات شهادت طلبانه سال گذشته در قدس اشغالی را در اردوگاه شعفاط منفجر کردند. شهید ابراهیم محمد داود عکاری ۴۸ ساله در عملیاتی قهرمانانه با خودرو گروهی از شهرک نشینان را زیر گرفت. در این عملیات دو صهیونیست که یکی از آن‌ها از عناصر گارد مرزی بودند، به قتل رسیده و ده نفر دیگر نیز زخمی شدند و خود وی نیز در این عملیات به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از تخریب منزل این عامل عملیات شهادت طلبانه، به طور گسترده در اردوگاه شعفاط واقع در قدس شرقی مستقر شدند. هدف از استقرار این نظامیان جلوگیری از هرگونه درگیری بین نیروهای اشغالگر با جوانان فلسطینی عنوان شده است. از سوی دیگر صد‌ها نظامی رژیم صهیونیستی شب گذشته به محله ضاحیه حمله کرده و منزل اسیر علیوی را برای چندین ساعت به محاصره درآوردند و در ‌‌نهایت بامداد امروز پنجشنبه پس از کارگذاشتن مواد منفجره در داخل منزل، آن را منفجر و تخریب کردند. در نتیجه انفجار منزل شهید علیوی، خسارت‌های سنگینی هم به این ساختمان ۴ طبقه وارد شده است. حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به این اردوگاه، به درگیری شدید با جوانان فلسطینی کشیده شد که در این درگیری‌ها چندین فلسطینی هم زخمی شدند. جوانان فلسطینی به سمت صهیونیست‌ها سنگ و بطری‌های آتش زا پرتاب کردند و در مقابل نظامیان صهیونیست هم با شلیک گلوله و گاز اشک آور اقدام به سرکوب آنان کردند.
صهیونیست‎ها منزل شهید فلسطینی را منفجر کردند + تصاویر صهیونیست‎ها منزل شهید فلسطینی را منفجر کردند + تصاویر صهیونیست‎ها منزل شهید فلسطینی را منفجر کردند + تصاویر صهیونیست‎ها منزل شهید فلسطینی را منفجر کردند + تصاویر صهیونیست‎ها منزل شهید فلسطینی را منفجر کردند + تصاویر صهیونیست‎ها منزل شهید فلسطینی را منفجر کردند + تصاویر صهیونیست‎ها منزل شهید فلسطینی را منفجر کردند + تصاویر
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها