ذوالنور: آقای روحانی خیلی صریح به مردم دروغ گفت

کد خبر: 668686

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم اعلام اموال از سوی کاندیداهای دولت گفت: آنرا که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است؟ کاندیداهای دولت اگر ریگی به کفششان نداشتند که می‌دانیم داشتند در مناظره سوم لیست اموال خود را اعلام می‌کردند.

سرویس سیاسی فردا: حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم اعلام اموال از سوی کاندیداهای دولت گفت: آنرا که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است؟ کاندیداهای دولت اگر ریگی به کفششان نداشتند که می‌دانیم داشتند در مناظره سوم لیست اموال خود را اعلام می‌کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: حرفهای آقای روحانی و آقای جهانگیری غالبا ادعا و اتهام بود یعنی در طول مناظره‌ها هیچ برنامه روشنی نداشتند از همین رو هجمه‌های بدون دلیل و سند مطرح می‌کردند. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با ۱۳۷ آنلاین افزود: آقای قالیباف و آقای رئیسی در مقابل هجمه‌ها با سند و مدرک پاسخ دادند، آقای روحانی نگفت که برادر خود را زیر چتر حمایتی گرفته و برای وی مصونیت ایجاد کرده ورود دستگاه‌های قضایی ونظارتی را به حریم برادرش نمی‌دهد. به گفته وی، مطالبی که آقایان روحانی و جهانگیری مطرح کردند غالبا دروغ بود مثلا درباره افزایش سه برابری مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خیلی مانور دادند، اما این مطلب از دروغ‌های شاخدار آقای روحانی بود. ذوالنور ادامه داد: چرا که در برنامه پیشنهادی که مثلا برنامه ششم بود دولت چنین طرحی را عنوان نکرد. وقتی مجلس دید برنامه دولت درست و مناسب نبود مجلس مستمری را افزایش داد نه دولت. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه در روند تصویب افزایش سه درصدی مستمری کمیته امداد و بهزیستی دولت قویا مخالفت می‌کرد خاطرنشان کرد: هم در روند افزایش در کمیسیون تلفیق دولت مخالف بود و هم نماینده دولت با همه وجود با این افزایش مخالفت کرد بعد هم که در صحن مجلس مطرح شد مخالفت‌ها ادامه داد، اما با کمال تعجب دیدید این طرح را به اسم خودشان تمام می‌کنند. این نماینده مجلس تصریح کرد: برنامه ششم را کنار گذاشتند و در سال جدید که ۲ ماه از آن می‌گذرد مملکت بدون برنامه اداره می‌شود، اما بخاطر برد انتخاباتی فقط همین بخش را اجرایی کردند. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ادعاهای دولت جواب دارد و آقای روحانی خیلی صریح به مردم دروغ گفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها