دولت‌های قدرتمند نگاهی متفاوت به منتقدان خود دارند

کد خبر: 694688

سخنگوی جبهه پیروان گفت:دولت‌های قدرتمند نگاهی متفاوت به منتقدان خود دارند و آن‌ها را در جهت بهبود عملکردشان می‌بینند.

باشگاه خبرنگاران جوان:سخنگوی جبهه پیروان گفت:دولت‌های قدرتمند نگاهی متفاوت به منتقدان خود دارند و آن‌ها را در جهت بهبود عملکردشان می‌بینند.
سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، درباره نحوه برخورد مناسب دولت ها با منتقدین اظهار داشت: دولتهای کارآمد و هوشمند از انتقاد منتقدین خود بهترین بهره را میبرند چرا که اگر انتقادی منصفانه نباشد برای آن پاسخی منطقی دارند و در صورتی که انتقادی به جا باشد دولت می‌تواند با تکیه بر این انتقادها در بهبود سیاست های خود استفاده کنند.

وی افزود: دولتهای قدرتمند و کارآمد نگاهی متفاوت به منتقدان خود دارند و آن ها را سرمایه هایی در جهت بهبود عملکرد خود میبینند و در مقابل دولتهایی که دارای ضعف هستند به نقدان حمله کرده و به آنها برچسب می‌زنند. سجادی تصریح کرد: انتقاد، رکن اول پیشرفت هر مجموعه، جامعه و کشور است و همانطور که در اسلام به امر به معروف و نهی از منکر اشاره شده در دولت اسلامی نیز باید آسیب ها مورد نقد قرار بگیرد چرا که برای پیشرفت کشور و اصلاح امور امری ضروری تلقی می‌شود. سخنگوی جبهه پیروان در پایان خاطر نشان کرد:اگر انتقادی از روی حسن نیت و به منظور اصلاح امور باشد دولت باید آن را جدی بگیرد و در جهت مرتفع سازی نقاط ضعف خود اهتمام بورزد همچنین منتقدان نباید در انتقاد های خود غرض ورزی داشته باشند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها