۲۰ هزار میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی به بودجه ۹۸ اضافه شد

کد خبر: 909470

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس نسبت به بودجه پیشنهادی دولت برای سال ۸۸ در حوزه دفاعی اعتراض داشت گفت: در بازگشت و اصلاحیه بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومان برای بنیه دفاعی به بودجه ۹۸ اضافه شد.

۲۰ هزار میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی به بودجه ۹۸ اضافه شد

خبرگزاری تسنیم: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگوی اختصاصی با تشریح آخرین وضعیت بودجه دفاعی کشور در سال ۹۸ اظهار داشت: بعد از اینکه در ۱۵ آذر بودجه به مجلس آمد، مشکلاتی داشت و نمایندگان مجلس اعتراض کردیم.

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز نسبت به بودجه پیشنهادی در حوزه دفاعی و مرز اعتراض داشت گفت: بودجه برگشت خورد و در بازگشت اصلاحیه صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اصلاحیه بودجه ۴۰ هزار و هفتاد میلیارد تومان به بودجه اضافه شد افزود: از این مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان برای بنیه دفاعی اختصاص دادند و بقیه هم در قالب جدول ۲۱ اختصاص داده شده است که در جدول ۲۱ هم برخی از ردیف‌ها مربوط به ردیف‌های دفاع و مرز است.

وی با بیان اینکه معتقدیم اگر این بودجه تامین شود بخش عمد‌های از الزامات بودجه دفاعی کشور تامین می‌شود خاطرنشان کرد: بحث اصلی در بودجه تحقق بودجه است و امیدواریم که این بودجه به‌طور کامل محققق شود.

به گزارش تسنیم حضور در جلسه شورای تامین استان و نشست با فعالان اقتصادی استان کرمان و همچنین بازدید از اردوگاه اتباع افاغنه در استان کرمان از برنامه‌های سفر یکروزه حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها