مهمانان امروز ظریف +عکس

کد خبر: 917527

وزیر امور خارجه کشورمان امروز میزبان معاون وزیر خارجه ترکمنستان و رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس الجزایر بود.

مهمانان امروز ظریف +عکس

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) در محل وزارت امور خارجه کشورمان واقع در میدان مشق میزبان معاون وزیر خارجه ترکمنستان و رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس الجزایر و همراهانشان بود.

«وفا حاجی‌اف» معاون وزیر خارجه ترکمنستان که به منظور شرکت در دور جدید رایزنی‌های سیاسی ایران و ترکمنستان به تهران سفر کرده،‌ امروز با وزیر خارجه ایران دیدار و درباره مناسبات دوجانبه به گفت‌وگو پرداخت.

حاجی‌اف دیروز (شنبه) نیز با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در چارچوب این رایزنی‌های سیاسی دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

معاونان وزرای خارجه ایران و ترکمنستان دیروز همچنین با تاکید بر اراده خود برای ادامه همکاری‌های موجود، بر ضرورت ایجاد ظرفیت‌های جدید در روابط دوجانبه از جمله در حوزه‌های انرژی و ترانزیت تاکید کرده و درباره به روز کردن نقشه راه روابط دو کشور در سایه تحولات جدید توافق کردند.

*حضور رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس الجزایر در وزارت خارجه ایران

از سوی دیگر «عبدالحمید سی عفیف» رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس الجزایر نیز مهمان دیگری بود که امروز ظریف در وزارت امور خارجه پذیرایش بود و درباره مناسبات تهران و الجزیره و تحولات منطقه با وی به گفت‌وگو پرداخت.

«حشمت‌الله فلاحت پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز دیروز ظهر (شنبه، 6 بهمن ماه) با عبدالحمید سی عفیف رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس الجزایر دیدار و گفت‌وگو و بر توسعه روابط تهران و الجزیره تأکید کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها