سروری: باید به سینه شهردار تهران مدال افتخار زد

کد خبر: 626663

ئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران بار دیگر با تاکید بر اینکه باید به سینه فرد مسئولی که در حادثه پلاسکو 9 روز وقتش را گذاشت و در اتاقش ننشست و برخلاف آن آقایی که 4 قدم به محیط حادثه آمد و مصاحبه کرد و رفت؛ دائم در محل حاضر بود، گفت: شهردار تهران 9شبانه روز در کنار کارمندان و آتش نشانان فعالیت کرد. بنابراین باید در این مرحله به سینه شهردار تهران مدال افتخار زد.

شهرنوشت: پرویز سروری در نطق پیش از دستور سیصد و بیست و هفتمین جلسه شورا، با بیان اینکه حرف ما این است فتنه 88 در این کشور بزرگترین آسیب را به کشور زد وعده ای جان شان را از دست دادند، اما هیچ کسی از مردم عذرخواهی نکرد، تصریح کرد: برخی جریانات به کشور خسارت زده و آبرو بردند و فرصت ها را به تهدید تبدیل کردند چرا آنها عذرخواهی نمی کنند؟
وی با بیان اینکه باید منطقی به این مسئله نگاه کنیم، خاطر نشان کرد: آن آقایی که مقاله می نویسد و غیرمنصفانه رفتار می کند، باید پاسخگو باشد. ضمن آنکه باید به این مهم دقت کنیم که در حادثه پلاسکو ما 2 مرحله داشتیم نخست آواربرداری و سپس رسیدگی به علل ان حادثه. من در مرحله اول گفتم که باید از شهردار تشکر کنیم که جانانه در کنار نیروهایش ایستاد.
وی با تاکید بر اینکه در 9 روز عملیات حادثه پلاسکو شهردار نرفت در اتاقش بنشیند و تمام روزها در مجاورت سم هایی که در هوا موجود بود قرار داشت، تصریح کرد: هر بار که تصویر حادثه را می دیدیم، شهردار حتی ماسک هم به صورتش نداشت. 9 روز گازهای سمی را استشمام کرد و ثابت کرد که مدیری جهادی است و مثل جبهه های جنگ با حادثه پلاسکو برخورد کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها