عبور راننده پورشه از چراغ قرمز حادثه آفرید +فیلم

کد خبر: 1116274

راننده خودروی پورشه با عبور از چراغ قرمز موجب بروز تصادف در چهارراه شد.

عبور راننده پورشه از چراغ قرمز حادثه آفرید +فیلم

بی توجهی راننده یک پورشه به مقررات رانندگی و عبور وی از چراغ قرمز موجب تصادف رانندگی در یکی از چهارراه‌های کشور مالزی شد. پس از آنکه راننده این خودرو از چراغ قرمز چهارراه عبور کرد با یک موتورسوار تصادف کرد. این اتفاق در منطقه «تانجونگ توکونگ» واقع در پِنانگ مالزی رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین داش کم یک خودرو تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از سبزشدن چراغ، رانندگان از جمله راننده موتورسیکلت شروع به حرکت و عبور از چهارراه می‌کنند. در همین هنگام راننده خودروی پورشه نیز بدون توجه به چراغ سمت دیگر چهارراه که قرمز است تصمیم می‌گیرد تا از چهارراه عبور کند. در همین هنگام او با موتورسیکلت تصادف می‌کند.

با این حال راننده پورشه پس از تصادف توقف نکرده و از محل حادثه فرار می‌کند. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران محلی خشم خود را از بی توجهی راننده پورشه به مقررات رانندگی و سپس فرار کردن او از صحنه تصادف را ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «رانندگان در هر کجا ابتدا باید اهمیت اطاعت از مقررات رانندگی را درک کرده و بدانند. این فرد نه تنها به خودش خسارت زد بلکه موجب آسیب به راننده دیگری شد. این نتیجه بی توجهی به مقررات رانندگی است.»/باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 710.51K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها