شستن لباس به شرط بازی بهتر!

کد خبر: 169990

نيمه بالايي اين دستگاه كه درون قفسه كلاسيك بازي قرار داشته، يك بازي رانندگي است كه با سكه كار مي‌كند و نيمه پاييني آن را يك ماشين لباسشويي تشكيل مي‌دهد.

ایسنا: دشواري‌ها و كسالت كار وقت‌گير لباسشويي، با اختراع يك دانشجوي جوان تايواني كه از انرژي رقابت‌طلبي انسان بهره مي‌برد، بزودي به تاريخ خواهد پيوست. «لي وي چن» دانشجوي 27 ساله دانشگاه «كينگستون» لندن، موفق به ساخت تركيب جالب و هوشمندانه از بازي ويدئويي و يك ماشين‌ لباسشويي شده است. نيمه بالايي اين دستگاه كه درون قفسه كلاسيك بازي قرار داشته، يك بازي رانندگي است كه با سكه كار مي‌كند و نيمه پاييني آن را يك ماشين لباسشويي تشكيل مي‌دهد.

اين دانشجوي تايواني‌الاصل، در حقيقت مدارات دو دستگاه را با هم مرتبط كرده، از اين رو چرخش ماشين‌لباسشويي به مهارت بازيكن وابسته است. با گذراندن سطوح مختلف بازي با يك امتياز مناسب و بدون توقف در طول بازي، كار لباسشويي به سرعت انجام خواهد شد؛ اما درصورتي كه بازيكن از مهارت لازم برخوردار نبوده و ببازد، كار لباس‌ها نيز ناتمام باقي خواهد ماند. در اين حالت، ماشين لباسشويي در جا خاموش شده و تا زماني كه بازيكن سكه جديدي نينداخته و بازي را ادامه ندهد، روشن نخواهد شد. «چن» اين ايده را پس از سال‌ها بازي با بازيهاي ويدئويي به دست آورده و اظهار كرد: من متوجه شدم كه مهارت‌هايي كه طي سالها در دنياي مجازي به دست آورده‌ام، در دنياي واقعي بي‌استفاده بوده و تصميم گرفتم براي آنها نوعي كاربري ايجاد كنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها