الهام حمیدی پول کوروش کمپانی را پس داد /تبلیغات جزئی از شغل من است

کد خبر: 1275954

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا پس از افشای کلاهبرداری کوروش کمپانی بابت تبلیغ برای این کمپانی عذرخواهی کرده بود، در ویدیویی در اینستاگرام اعلام کرد تمام مبلغی را که بابت تبلیغ دریافت کرده به مراجع قضایی عودت داده است.

الهام حمیدی پول کوروش کمپانی را پس داد /تبلیغات جزئی از شغل من است

الهام حمیدی بازیگر که کوروش کمپانی را تبلیغ کرده و بابت این اقدام عذرخواهی کرده بود، گفت: برای همدردی و تسکین گوشه‌ای از غم مالباختگان، تمام مبلغی که برای تبلیغات به من داده شد را به شماره ای که مراجع قضایی به من دادند عودت دادم.

حمیدی ادامه داد: فیش آن را هم منتشر کردم تا ببینید و بدانید که برای من عزیز هستید و دوست ندارم کوچکترین آزردگی از من داشته باشید.

تبلیغات جزئی از شغل من است

وی در بخشی از سخنانش در این ویدئو افزود: مانند همه جای دنیا، تبلیغات جزئی از شغل من است و من هیچ کاری را بدون تحقیق انجام نمی‌دهم و وکیل من درباره این شرکت همه جوانب از جمله مجوز داشتن و قانونی بودن را در نظر گرفته بود.

می‌خواستم همه اقشار بتوانند از کالای لوکس استفاده کنند

حمیدی تصریح کرد: می‌خواستم با تبلیغات، تشویقی داشته باشم برای همه کمپانی‌ها که شاید بتوانند هوای مردم را بیشتر داشته باشند و هر قشری بتوانند از چیزهایی که دوست دارند، بخصوص کالاهای لوکس به راحتی استفاده کنند.وی اظهار داشت: من اگر می دانستم که قرار است این مشکلات به وجود بیاید، مطمئن باشید هیچوقت این کار را انجام نمی‌دادم. شما مردم نازنین همیشه برای من عزیز و در اولویت هستید.

عذرخواهی را نمی‌پذیرند

این بازیگر ادامه داد: من اولین کسی بودم که برای عذرخواهی پیام همدردی در صفحه ام گذاشتم. اینکه عذرخواهی را نمی پذیرند و می گویند بازیگرها فقط برای پول این کار را می کنند، اصلا چنین چیزی نیست.

روی آنتن تلویزیون دلم را شکستند

حمیدی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ما این را یاد بگیریم که به راحتی یکدیگر را قضاوت نکنیم. روزی صفحه تلویزیون و برنامه زنده دل یکدیگر را نشکنیم، به هم تهمت نزنیم و بدانیم که دنیا خیلی کوتاه است و همه ما باید پشت هم باشیم.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها