برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع محرم ويژه مسافران مترو

کد خبر: 457999

محمد صائبي گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع محرم با هدف ترويج فرهنگ كتابخواني وآشنايي هر چه بيشتر شهروندان با محرم و قیام عاشورا برگزار مي شود.

فردانیوز : معاون فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع محرم در شهر زير زميني خبر داد .

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران محمد صائبي گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع محرم با هدف ترويج فرهنگ كتابخواني وآشنايي هر چه بيشتر شهروندان با محرم و قیام عاشورا برگزار مي شود .

وي با اشاره به اينكه این کتاب از نکات مقام معظم رهبری در مورد محرم انتخاب شده است که مطالب بسیار مناسبی را در جهت شناخت محرم و قیام عاشورا به مردم ارائه می‌کند اظهار داشت: علاقه مندان به شركت در اين مسابقه مي توانند اين کتاب را كه با تخفیف ویژه در مترو عرضه می‌شو‌د تهيه ويا نسخه رایگان این کتاب را در سایت ترنج به نشانی www.toranjbook.com دریافت كنند .

صائبي افزود: مسافران بعد از شرکت در این مسابقه باید جواب‌ها را به رابطهاي فرهنگي كه در ايستگاه هاي مترو حضور دارند تحويل دهند .

صائبي با بيان اينكه این مسابقه به کمک مجمع ناشران انقلاب اسلامی انجام ميشودگفت: در انتهاي محرم نيز به قيد قرعه به برگزيدگان جوايزي اهدا خواهد شد .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها