بررسی پیامد لغو کنسرت‌ها در یک برنامه تلویزیونی

کد خبر: 565691

در این قسمت از برنامه زاویه که چهارشنبه (۱۷ شهریور ماه) راهی آنتن شبکه چهار سیما می‌شود، با حضور عبدالله صلواتی (مجری برنامه)، احمد راهدار، علی الهی خراسانی، مسعود کوثری و حمیدرضا نوربخش مناظره‌ای در رابطه با موسیقی پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: این قسمت از برنامه «زاویه» در قالب مناظره، موسیقی در ایران و پیامدهای اجتماعی آن را مورد واکاوی و بررسی قرار می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت از برنامه زاویه که چهارشنبه (۱۷ شهریور ماه) راهی آنتن شبکه چهار سیما می‌شود، با حضور عبدالله صلواتی (مجری برنامه)، احمد راهدار، علی الهی خراسانی، مسعود کوثری و حمیدرضا نوربخش مناظره‌ای در رابطه با موسیقی پخش می‌شود.
علل و پیامدهای اجتماعی لغو کنسرت‌ها، نحوه اجرای کنسرت در شهرهای مذهبی و پیامد آن، قانونی یا غیر قانونی بودن لغو کنسرت‌ها، علل اختلاف نظر در برگزاری کنسرت‌ها در برخی شهرها و ... از جمله مباحثی است که در مناظره این هفته «زاویه» به آنها پرداخته می‌شود. برنامه «زاویه» به تهیه‌کنندگی علیرضا حائری، برنامه‌ای تخصصی در حوزه علوم انسانی است که به صورت مناظره‌وار برگزار می‌شود و چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱ راهی آنتن شبکه چهار سیما خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها