فیلم جهانگیری توسط حوزه هنری پخش می‌شود

کد خبر: 806057

«خاله قورباغه» با سرمایه گذاری بانک گردشگری زیر نظر مهدی جهانگیری تولید و ساخته شده است. در ابتدا مسعود کرامتی برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده بود که پس از تغییراتی افشین هاشمی کارگردانی این فیلم به تهیه کنندگی فرشته طائرپور را بر عهده گرفت.

فیلم جهانگیری توسط حوزه هنری پخش می‌شود

سرویس فرهنگی فردا: فیلم سینمایی «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور برای مخاطب کودک و نوجوان به زودی روی پرده می‌رود. این فیلم بر اساس مجموعه تلویزیونی محبوبی به همین نام ساخته شده است.

فیلم جهانگیری توسط حوزه هنری پخش می شود

«خاله قورباغه» با سرمایه گذاری بانک گردشگری زیر نظر مهدی جهانگیری تولید و ساخته شده است. در ابتدا مسعود کرامتی برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده بود که پس از تغییراتی افشین هاشمی کارگردانی این فیلم به تهیه کنندگی فرشته طائرپور را بر عهده گرفت. یکی از موسسات زیر نظر حوزه هنری در بخش پخش این فیلم را به عهده گرفته‌است.

فیلم جهانگیری توسط حوزه هنری پخش می شود

در قسمت ۱۱ بسته فرهنگی «فریم» شرایط تولید فیلم «خاله قورباغه» را بررسی کرده بودیم.

فیلم جهانگیری توسط حوزه هنری پخش می شود

فرشته طائر پور خواهر همسر سید محمد بهشتی مدیر عامل سابق فارابی و از مدیران سینمای کودک است. طائرپور در انتخابات، فیلم های تبلیغاتی اسحاق جهانگیری را ساخته بود. «خاله قورباغه» یکی از شخصیت‌های فیلم «گلنار» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی است که اولین تجربه غزل شاکری، دختر فرشته طائرپور در سینما محسوب می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها