بازیگر معروف: پیشنهادهایی که به من شد را دوست نداشتم!

کد خبر: 838633

آخرین حضورش در تلویزیون بازی در مجموعه «گمشدگان» بود که سال گذشته از شبکه دو پخش شد. سعید داخ بازیگر سریال‌هایی چون: معمای شاه، تنهایی لیلا و دولت مخفی این روز‌ها سخت مشغول تمرین تئاتر «سیندرلا» به کارگردانی خودش است

بازیگر معروف: پیشنهادهایی که به من شد را دوست نداشتم!
بانی فیلم: آخرین حضورش در تلویزیون بازی در مجموعه «گمشدگان» بود که سال گذشته از شبکه دو پخش شد. سعید داخ بازیگر سریال‌هایی چون: معمای شاه، تنهایی لیلا و دولت مخفی این روز‌ها سخت مشغول تمرین تئاتر «سیندرلا» به کارگردانی خودش است.
وی در گفتگو با بانی فیلم در خصوص فعالیت اخیرش در سینما و تئاتر و تلویزیون بیان کرد: از ابتدای سال ۹۷ پیشنهاداتی در سینما و تلویزیون داشتم، اما هیچ پیشنهادی را قبول نکردم و تمام تمرکزم روی تئاتر «سیندرلا» گذاشتم که در مرداد روی صحنه خواهد رفت و من کارگردان این نمایش هستم و هادی حوری هم نویسنده این کار است. وی ادامه داد: تمرینات این تئاتر را از ابتدای سال آغاز کرده ایم و مرداد در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه خواهد رفت. این نمایش توسط هنرجویان و جوانان روی صحنه می‌رود، زیرا من معمولا از بازیگر چهره در تئاتر استفاده نمی‌کنم. در این کار هم این نکته را مدنظر داشتم.
داخ درباره حضورش در یک فیلم سینمایی هم گفت: فیلم «گلنساء» را در نوبت اکران دارم که در یک جشنواره آمریکایی برگزیده شد و جایزه گرفت و قرار است در دو جشنواره دیگر خارجی هم شرکت کند و در گروه هنر و تجربه هم اکران خواهد شد که از زمان اکران آن بی اطلاعم. فقط می‌دانم پس از اینکه در جشنواره‌های خارجی شرکت کرد، در ایران هم اکران می‌شود. این فیلم به کارگردانی ستار چمنی گل است و فیلم بسیار خوبی است و من از این تجربه هم راضی هستم. وی درباره دلیل کم کاری اش در سینما و تلویزیون هم عنوان کرد: ترجیح می‌دهم به خصوص در تلویزیون که سنجیده‌تر و گزیده‌تر انتخاب کنم. البته دغدغه هایم یک مقدار به نسبت گذشته تغییر کرده است و دوست دارم کار‌هایی را بازی کنم که دوست دارم و به نوعی بیشتر بتوانم انتخاب کنم. چون پیشنهاد‌هایی را که پس از سریال «گمشدگان» داشت، خیلی دوست نداشتم. البته بازی در سریال‌های خوب تلویزیونی را دوست دارم و هیچ گاردی نسبت به کار در تلویزیون ندارم. اما خب پیشنهاد‌هایی که شده چندان جذابیتی برای من نداشته است. ضمن اینکه من هیچ مشکلی و دعوایی با هیچ کسی ندارم و سعی می‌کنم کار خوب انجام بدهم و نمی‌خواهم باری به هر جهت باشم. وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد به گروه بندی در سینما و تلویزیون معتقد است، توضیح داد: خوشبختانه همه کسانی که کار می‌کنند جزو دوستان من هستند. یعنی من با مسئله باند بازی و گروه بندی روبرو نشدم. اتفاقا دوستان خیلی هم به من لطف دارند و همیشه اولین نفر به من پیشنهاد می‌دهند؛ بنابراین تا به حال به این مسائلی که خیلی‌ها در این زمینه مطرح می‌کنند، روبرو نشدم؛ بنابراین بیشتر با دوستانم کار می‌کنم. وی درباره «گمشدگان» به عنوان آخرین حضورش در تلویزیون هم عنوان کرد: به نظرم کار بسیار خوبی بود. چون رضا کریمی کارگردان کاربلد و خوب و خوش اخلاقی است. البته دوستان ما همه خوب و حرفه‌ای هستند. سریال هم کار خوب و پرمخاطبی بود و بازیگران خوبی هم داشت. به هر حال دوستان به من همواره لطف دارند و در سینما و تلویزیون به من پیشنهاد کار‌های خوبی را می‌دهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها