ماجرای روحانی‌ که آرزوی خوانندگی داشت +عکس

کد خبر: 993451

مهمان شانزدهمین قسمت از برنامه دعوت روحانی بود که در نوجوانی دوست داشت خواننده شود.

ماجرای روحانی‌ که آرزوی خوانندگی داشت +عکس

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی برنامه، سیدحسین موسوی مهمان برنامه «دعوت» در شانزدهمین شب از ماه مبارک رمضان برابر با ۲۱ اردیبهشت ماه بود. او طلبه و جهادگر است اما از کودکی آرزو داشت، خواننده شود.

موسوی در ابتدای برنامه گفت: آرزوی کودکی من خواننده شدن بود حتی فکر می‌کردم از ایران می‌روم و خواننده می‌شوم. تمرین داشتم و صدای خواننده‌های آن زمان را شبیه خودشان تقلید می‌کردم. شیطنت‌های زیادی داشتم. درس نمی‌خواندم و مدام تجدید می‌شدم. مادر هم از کارهایم ناراحت بود. حتی از مدرسه هم اخراج شدم.

ماجرای روحانی‌ که آرزوی خوانندگی داشت +عکس

وی با اشاره به تغییراتی که در دوران بلوغ از منظر توجه بیشتر انسان به مذهب در او رخ می‌دهد، بیان کرد: از ۱۶ سالگی حال و هوای مسجد به سرم افتاد اما خوش‌پوش بودم و به‌ ظاهرم اهمیت می‌دادم و موهای بلندی هم داشتم. در همسایگی ما جوانی بود که من را با خود به جلسات مناجات‌خوانی برد. در آن جلسات من برای اولین‌بار معنویت را احساس و باور کردم که می‌توان با خدا حرف زد. آن شب برای من شب خاصی بود.

وی افزود: بعد از اخراج از مدرسه در حالی که ناراحت بودم و احساس بدی داشتم برای نماز به مسجد رفتم. آنجا متوجه شدم امام جماعت مسجد تغییر کرده و طلبه جوانی برای اقامه نماز آمده است. به او گفتم دوست دارم طلبه شوم و او کمکم کرد تا وارد حوزه علمیه شوم.

روحانی مهمان «دعوت» با اشاره به چالش‌های دوران تحصیل در حوزه‌ علمیه عنوان کرد: مدام درس می‌خواندم و تلاش می‌کردم اما در اولین آزمون نمره ۱۱ گرفتم. یکی از اساتید با صراحت به من گفت این کار را رها کن و به بازار برو! ۲۸ صفر بود و من از حرف استاد دلشکسته بودم، قبل از اذان صبح بیدار شدم و نماز شب خواندم، اشک ریختم و دعا کردم. بعد از آن شب تلاشم را بیشتر کردم و در سال چهارم طلبگی ممتاز شدم.

زهرا رحیم‌زاده همسر طلبه که او نیز مهمان برنامه «دعوت» بود با اشاره به ماجرای ازدواجشان اظهار کرد: ۱۷ ساله بودم که برای خواستگاری من آمدند. قسمت شد و ازدواج کردیم. مهریه‌ام هم ۱۴ سکه بود.

مهمانان دیگر برنامه سیدشاهین موسوی پدیده بوکس جهان و سیدمهرداد زمانی عضو تیم‌ملی جودو و قهرمان آسیا بودند که به همراه روحانی حاضر در برنامه در کارهای جهادی فعالیت می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها