آشنایی با نرم‌افزارهای که بکارتان می‌آید +تصاویر

کد خبر: 564814

گاهی اوقات در زندگی روزمره به یک سری برنامه‌های ضروری کامپیوتر نیازمندیم. برنامه‌هایی که کمی تخصصی می‌باشند

آشنایی با نرم‌افزارهای که بکارتان می‌آید +تصاویر
کامپیوتر
سرویس سبک زندگی؛ بشیر قلی‌زاده سرچشمه؛ گاهی اوقات در زندگی روزمره به یک سری برنامه‌های ضروری کامپیوتر نیازمندیم. برنامه‌هایی که کمی تخصصی می‌باشند به طور مثال: Speccy ، VLC، 7ZIP و غیره...در این گزارش با چند نرم افزار کاربردی و مفید ویندوز آشنا می‌شویم. شایان ذکر است در ویندوز کامپیوتر برنامه‌های زیادی است، اما برخی از این نرم افزارها بسیارضروری و لازم می‌باشد. نرم افزار Speccy
آشنایی با نرم‌افزارهای که بکارتان می‌آید#######
شاید شما فراموش کرده باشید که چه نوع RAM راخریداری کرده‌اید و یا می‌خواهید از دمای CPU کامپیوتر خود با خبر شوید و همچنین از میزان سرعت فن دستگاه خود با خبر شوید، که آیا خوب کار می‌کند یا نه، این نرم افزار یک چکاپ کلی از کامپپیوتر شما را در اختیارتان قرار می‌دهد و این دسترسی یک نوع معاینه عملکرد سیستم شما هم منظور می‌شود. نرم افزار Ultimate Windows Tweaker
آشنایی با نرم‌افزارهای که بکارتان می‌آید #######
هنگامی که شما برای اولین بار ویندوزتان را نصب می‌کنید، به احتمال زیاد تمام تنظیمات را انجام می‌دهید از جمله تمام هک‌های مورد علاقه و ترفندهای پشتیبانی از سیستم. برنامه‌ای مانند Ultimate Windows Tweaker خیلی آسانتر و و مفیدتر شروع به ترکیب چیزهای جدید در نصب ویندوز شما می‌کند از جمله تنظیم کوچکترین ویژگی‌ها در نوار وظیفه، قفل صفحه و غیره.. ا انجام می‌دهد فقط کافیست یکبار آن را دانلود کنید، و از ویژگی‌هایش استفاده کنید.
نرم افزار AdwCleaner
آشنایی با نرم‌افزارهای که بکارتان می‌آید#######
شما برای حفاظت از سیستم خود در برابر برنامه‌های ناخواسته و مزاحم نیاز به یک آنتی ویروس خوب دارید که بتواند در برابر برنامه‌های مزاحمی که قصد ورود به سیستم شما را دارد مقابله کند نرم افزار AdwCleaner به شما امکان اسکن هر نوع فایل فردی با بیش از 50 نوع از آنها در بک بار مقابله کند. اگر شما برنامه‌ای را بطور ناخاسته دانلود کرده‌اید و در نوار ابزار شما ایجاد مزاحمت می‌کند نرم افزار AdwCleaner به شما کمک خواهد کرد تا از شر آن خلاص شوید.
نرم افزار KeyFinder
آشنایی با نرم‌افزارهای که بکارتان می‌آید +تصاویر#######
برای همه ما پیش آمده است برای نصب مجدد برنامه‌ای که از قبل در کامپیوتر ما بود دوچار مشکل می‌شویم و نمی‌توانیم پیدایش کنیم. نرم افزار Magical Jelly Bean KeyFinder قادر است آن برنامه را براحتی پیدا کرده و برای نصب مجدد اقدام کنید یا آن را به زمانی دیگر موکول کنید.
نرم افزار Process Explorer
آشنایی با نرم‌افزارهای که بکارتان می‌آید#######
Task Manager ویندوز می‌تواند به شما مقدار زیادی از اطلاعاتی که معمولا به آن نیاز دارید و یا در مورد اینکه چه برنامه‌هایی در حال اجرا هستند را نشان دهد اما در موارد نادر شما نیاز بیشتری به اطلاعات دارید این اطلاعات را می‌توانید با استفاده از نرم افزار Process Explorer قابل دسترس کنید. نرم افزار UNetbootin and YUMI
آشنایی با نرم‌افزارهای که بکارتان می‌آید #######
حتی اگر شما یک کاربر حرفه‌ای ویندوز هستید می‌توانید از لینوکس برای عیب‌یابی استفاده کنید چون لینوکس در عیب‌یابی بسیار مفید می‌باشد بطور سنتی توزیع لینوکس و سایر ابزارهای عیب‌یابی در قالب سی‌دی است. اما اگر شما یک درایو CD نداشته باشید. Unetbootin یک ابزار بسیار مفید است. که می‌تواند بصورت یک فلش دیسک قابل بوت در اختیارتان باشد تا در صورت نبود درایور به کارتان بپردازید.
نرم افزارWireless Network Watcher
آشنایی با نرم‌افزارهای که بکارتان می‌آید #######
این نرم افزار قادر است شبکه بیسیم (Wi Fi) شما را اسکن نموده و لیست کاملی از تمام دستگاه‌های متصل به آن را که به سیستم متصلند را در اختیارتان قرار دهد این سیستم توانایی حفاظت از مجموعه شما را داراست به طوری که اگر کسی بی‌اجازه بخواهد از اینترنت وایرلس استفاده کند قبل از استفاده به شما به صورت خود کار هشدار می‌دهد استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و کافیست تا بعد از اجرای برنامه از منوی Options گزینه‌های Beep On New Devices و Background Scan را اجرا کرده و سپس کلید F5 را فشار دهید تا کلیه دستگاه‌هایی که از اینترنت بی‌سیم شما استفاده می‌کنند را مشاهده کنید. نرم افزار WinDirStat
آشنایی با نرم‌افزارهای که بکارتان می‌آید#######
زمانی که می‌خواهید فیلمی را دانلود کنید کامپیوتر شما هشدار فضای خالی را می‌دهد و شما سردرگم می‌شوید که کدام درایوتان یا فایلتان جای کافی برای ذخیره‌ سازی دارد نرم افزار WinDirStat قادر است با اسکن تمام دیسک‌ها و پوشه‌هایتان فضای خالی را در اختیارتان قرار دهد و همچنین از دیگر کارایی‌های این نرم افزار توانایی پاک کردن فایلها و پوشه های اضافیست تا جای بیشتری را در اختیارتان قرار دهد.
نرم افزار Sandboxie
آشنایی با نرم‌افزارهای که بکارتان می‌آید#######
گاهی اوقات ما با برنامه‌هایی کار می‌کنیم که حتی می‌دانیم این کار اشتباه است اما باز هم آن را انجام می‌دهیم با اجرای نرم افزار Sandboxie می‌تواند محیطی امن و قابل اطمینان برای ما فراهم کند این نرم افزار با لایه‌های حفاظتی که دارد از ورود بد افزارهای مخرب جلوگیری می‌کند و سیستم شما را ایزوله نگه می‌دارد.
منبع: lifehacker
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها