مادری که فرزندش را برای خرید کفش معامله کرد!

کد خبر: 1027161

اقدام بی رحمانه و خودخواهانه مادری که به خاطر خرید کفش، فرزند خود را فروخت واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

مادری که فرزندش را برای خرید کفش معامله کرد!

باشگاه خبرنگاران جوان: مهر و محبت مادری همیشه زبان‌زد خاص و عام بوده است. این مهر مادری مختص انسان نیست و این غریزه ذاتی در بین همه موجودات زنده وجود دارد. همان گونه که پرستویی برای نجات جان جوجه‌هایش حاضر است از خودگذشتگی به خرج بدهد و به درون آتش برود. اما در این بین انسان‌های انگشت شماری هستند که برای اهداف پست و زبون دنیایی از این غریزه ذاتی و نعمت زیبای الهی می‌گذرند و آن را زیر پا می‌گذارند.

روز گذشته در رسانه‌های مجازی کشور روسیه خبری منتشر شد که با واکنش شدید کاربران روبرو شد و همه این اتفاق را زشت و ناپسند شمردند. یک زن روس که برای خرید یک جفت کفش تازه به پول نیاز داشت، سعی کرد که دختر بچه خود که از تولدش فقط یک هفته می‌گذشت، در بازار سیاه به قیمت ۳ هزار پوند به فروش برساند.

مادری که برای خرید کفش فرزند خود را معامله کرد!

لوئیزا گادجیوا، ۲۵ ساله، در اظهارات خود گفت: «من بی‌پول بودم و توانایی نگهداری این بچه را نداشتم. به همین خاطر سعی کردم که برای او پدر و مادری پیدا کنم که بتوانند او را بزرگ کنند و من نیز از تنگ دستی بیرون بیایم تا بتوانم برای خود کفش بخرم!». اما در یک عملیات ویژه که توسط پلیس روسیه انجام شد، در لباسی مبدل خود را شبیه به خریداران بچه کرده و با ارائه یک مبلغ قابل توجه مادر را برای خرید بچه متقاعد کردند.

بعد از آن که مادر این کودک آن‌ها را باور کرد، او را دستگیر و روانه‌ی زندان کردند. به گزارش رسانه‌های محلی، پلیس این زن را پس از تحویل دادن دختر بچه در یک کافه در مرکز پایتخت مسکو بازداشت کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها