واکنش به پرونده فساد وزیر پیشنهادی ورزش

کد خبر: 1090196

نماینده مردم رشت در مجلس معتقد است سند استعدادیابی ورزشی و اهمیت سجادی به ورزش بانوان از دو نکته مثبت و قوی برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است.

واکنش به پرونده فساد وزیر پیشنهادی ورزش

جبار کوچکی نژادارم ساداتی در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، 3 شهریور ماه( مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه های پیشنهادی حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: رئیس فراکسیون ورزش و دیگر مخالفان وزیر پیشنهادی حرفی جز شعار و تهمت به وی به عنوان فردی فاسد نداشتند و در واقع با برنامه های وی مخالفت نکردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این نخستین بار است که از یک متخصص و قهرمان ملی به عنوان وزیر ورزش استفاده می شود و جامعه ورزشی از این موضوع خوشحال هستند.

وی در ادامه با اشاره به پرونده های فسادی که به وزیر پیشنهادی ورزش نسبت داده می شود، عنوان کرد: رئیس جمهور، رئیس سابق قوه قضائیه بوده و به تمام پرونده ها احاطه دارد. سجادی در دولت کاره ای نبود اما چون تخصص داشت در بخش خصوصی از او استفاده شد و اینکه می گویند ورزشکاران و دولتی ها از او حمایت می کنند به دلیل رسم پهلوانی است که بین ورزشکاران وجود دارد.

کوچکی نژاد در ادامه با اشاره به موفقیت های سجادی در حوزه بخش خصوصی عنوان کرد: او می تواند ایران را در حوزه بین الملل ارتقا دهد و و در ورزش تخصص دارد همچنین در برنامه های خود به ورزش همگانی توجه ویژه ای کرده و ورزش بانوان را نیز مد نظر قرار داده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: سند استعدادیابی ورزشی در برنامه های سجادی تدوین شده که می تواند از افرادی که استعداد ورزشی بوده اما امکانات ندارند حمایت کند همچنین او توانایی ایجاد تحول در حوزه باشگاه داری را دارد.

وی افزود: مسائل فرهنگی و توجه به تخصص حرفه ای در ورزش مد نظر سجادی قرار دارد و هیچ کدام از مراجع قضائی موضوع فساد در پرونده های وی را تأیید نکرده اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: چند سال قبل سجادی 300 میلیون تومان به باشگاهی کمک کرد و بعدها همان را به عنوان پرونده فساد وی جلوه دادند که غلط است./خانه ملت

 

حجم ویدیو: 4.31M | مدت زمان ویدیو: 00:02:22 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها