رحمان عموزاد از صعود به فینال بازماند

کد خبر: 1245190

رحمان عموزاد در نیمه‌نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل اسماعیل موسوکایف دارنده مدال برنز جهان با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد و به رده‌بندی رفت.

رحمان عموزاد از صعود به فینال بازماند

رحمان عموزاد با شکست برابر نماینده مجارستان از صعود به فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان بازماندو گلیج نیز حذف شد.

روز سوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز در دو وزن 65 و 97 کیلوگرم در سالن اشتارک آره نا دنبال شد و رحمان عموزاد تنها نماینده ایران در نیمه نهایی بود. عموزاد نماینده وزن 65 کیلوی ایران در این مرحله به مصاف موسکائف مجارستانی رفت.

در حالی که قهرمان سال گذشته 65 کیلوگرم جهان دو بر یک از موسکائف پیش افتاده بود، درخواست چلنج از سوی مربیان مجار نتیجه را 2-2  به سود موسکایف کرد. عموزاد که تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت امتیاز گرفت اما در ثانیه‌های آخر به حریف امتیاز داد و در نهایت با نتیجه 6 بر 5  شکست خورد.

دیگر مبارزه همزمان نیمه نهایی این وزن نیز بین توانیان از ارمنستان و ریورا از پورتوریکو برگزار شد که کشتی گیر ارمنی با نتیجه 10 بر 9 مغلوب حریف پورتوریکویی شد.

در وزن 97 کیلوگرم نیز سعدالله‌یف برابر تاج‌الدین‌اف کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین در حالی که با نتیجه 9 بر 2 عقب بود به دلیل مصدومیت کشتی را ادامه نداد تا بدین ترتیب مجتبی گلیج نیز حذف شد.

نفرات راه‌یافته به نیمه نهایی ۲ وزن آخر مشخص شدند

عبدالرشید سعداله‌اف برای رسیدن به فینال ۹۷ کیلوگرم قهرمانی جهان باید از سد تاج‌الدین‌افی بگذرد که موفق شد کایل اسنایدر آمریکایی را مقتدرانه شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با برگزاری کشتی‌های دور مقدماتی دو وزن 65 و 97 کیلوگرم، نفرات راه‌یافته به مبارزه‌های نیمه نهایی این دو وزن مشخص شدند:

وزن 65 کیلوگرم:

نیمه نهایی: رحمان عموزاد از ایران - موسکائف از مجارستان

نیمه نهایی: توانیان از ارمنستان - ریورا از پورتوریکو

وزن 97 کیلوگرم:

نیمه نهایی: تاج‌الدین‌اف از بحرین - عبدالرشید سعدالله‌اف از روسیه

نیمه نهایی: ماگمادوف از آذربایجان - متچاراشویلی از گرجستان

رحمان عموزاد امروز تنها نماینده کشورمان در نیمه نهایی است. عبدالرشید سعدالله‌اف هم برای فینالیست شدن باید از سد هموطنش تاج‌الدین‌اف بگذرد که کایل اسنایدر را 11 بر صفر برد. تاج‌الدین‌اف با پرچم بحرین در مسابقات جهانی 2023 شرکت کرده است.

گلیج هم برای رسیدن به شانس مجدد باید منتظر فینالیست شدن تانک روسی بمان

حجم ویدیو: 7.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها