وحشت در محمدشهر کرج | اولین تصاویر از محل انفجار مرکز سیلندر پرکنی گاز مایع

کد خبر: 1250526

مدیر اداره بحران فرمانداری کرج از انفجار در مرکز عرضه سیلندر گاز مایع در جاده محمدشهر این شهرستان خبر داد. بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی کرج در این حادثه یک نفر مصدوم شده است.

وحشت در محمدشهر کرج | اولین تصاویر از محل انفجار مرکز سیلندر پرکنی گاز مایع

 در پی شنیده شدن صدای انفجار در کرج، خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرد که این انفجار در مرکز عرضه غیرمجاز سیلندر گاز رخ داده است.

در پی شنیده شدن صدای انفجارهای متعدد در جاده محمد شهر کرج، خبرنگار تسنیم این موضوع را از مسئولان مرتبط در ستاد مدیریت بحران استان البرز پیگیری کرد که مشخص شد ‌این انفجار در مرکز عرضه سیلندر غیرمجاز گاز مایع در در مجاورت میدان تره و بار محمدشهر‌‌ رخ داده است.

‌هنوز از تلفات احتمالی خبری اعلام نشده است.‌

انفجار در مرکز گاز مایع ال پی جی در کرج

محمد یساولی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کرج در ارتباط با جزئیات این انفجار گفت صبح امروز مرکز توزیع و ذخیره گاز مایع ال پی جی در جاده محمدشهر کرج مورد حریق قرار گرفته و منفجر شد.

وی افزود: در این مرکز محل شارژ غیر مجاز کپسول ال پی جی بوده است که آتش نشانان به سرعت در محل حاضر و نسبت به ایمن سازی و اطفاء حریق اقدام کرده‌اند

محمد یساولی گفت در این حادثه تنها یک نفر مصدوم شده که آن هم به صورت سرپایی مداوا شده است.

لازم به توضیح است صدای این انفجار در شهرهای اطراف این مرکز از جمله فردیس، مشکین دشت و محمدشهر نیز شنیده شده است./ تسنیم

 انفجار کارگاه سیلندر شارژکنی در محمدشهر کرج

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج از انفجار کارگاه سیلندر شارژکنی در محمدشهر کرج خبر داد و گفت: آتش نشانان به محل اعزام شدند.

محمد یساوولی، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، خبر از انفجار در یکی از کارگاه های سیلندر شارژکنی خبر داد.

وی افزود: انفجار در یکی از مراکز گاز LPG در محدوده جاده محمدشهر و بلوار کامیونداران بود که صدای شدیدی را ایجاد کرده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علت حادثه استفاده از سیلندرهای گاز مایع غیر استاندارد بوده است، یادآور شد: علت اصلی حادثه به صورت دقیق و کارشناسی در دست بررسی است.

این مقام مسؤول در ادامه از حضور آتش‌نشانان در صحنه حادثه خبر داد و گفت: اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه‌ها صورت خواهد گرفت.

گفتنی است در حال حاضر دود غلیظی در آسمان دیده می‌شود./ فارس

حجم ویدیو: 2.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها