افزایش ناوگان تیم‌های ضربتی پلیس تهران

کد خبر: 1265791

صبح امروز طرح ارتقای ظرفیت عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با افزایش ناوگان تیم‌های واکنش سریع و ضربت پلیس تهران با حضور سردار رادان در مقر فرماندهی انتظامی پایتخت کلید خورد.در این مراسم هزار موتور سیکلت به توان عملیاتی پلیس تهران اضافه شد.

افزایش ناوگان تیم‌های ضربتی پلیس تهران

فرمانده فراجا با تاکید بر این که احساس امنیت در تهران رو به افزایش است، از اضافه شدن ۱۰۰۰ موتورسیکلت به ناوگان پلیس پایتخت خبر داد.

صبح امروز (سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲) مراسم ارتقای توان عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با هدف بهبود وضعیت کمی و کیفی ناوگان تیم‌های واکنش سریع و ضربت پلیس پایتخت بخصوص در حوزه تامین موتورسیکلت‌های جدید با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا و سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس پایتخت در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان در این مراسم از اضافه شدن ۱۰۰۰ موتورسیکلت جدید به توان عملیاتی پلیس تهران خبر داد و گفت: این مهم با تلاش فرمانده انتظامی تهران بزرگ و با کمک خیران امنیت‌ساز انجام شد و کوشش‌های شبانه‌روزی پلیس تهران، ما را بر آن داشت که چالاکی و سرعت عمل یگان‌های تهران بیش از گذشته شود.

وی افزود: یکی از مسیرهای چابکی، داشتن موتورسیکلت‌هایی است که بتواند واحدهای ما را با سرعت بیشتر به هدف و مقصد نزدیک کند. تلاش داریم تا بتوانیم روز به روز بتوانیم تحرک در مجموعه انتظامی کشور را افزایش دهیم و روز به روز بتوانیم وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدها و افراد خدوم را توسعه دهیم و در مسیر هوشمندی حرکت کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین خطاب به ماموران پلیس تهران اظهار داشت: حرکت در مسیر هوشمندسازی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با دستان شما انجام می‌شود. انتظار و توقع ما این است که در طرح‌های جدید، پلیس تهران بسیار هوشمندانه، دقیق و مقتدرانه عمل کند.

رادان با تاکید بر این که احساس امنیت در تهران رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: اقدامات خوب پلیس تهران در مقابله با ناامنی‌ها و اراذل و اوباش و هر چیزی که می‌تواند امنیت مردم را خدشه‌دار کند، قابل تقدیر است و به تمام ماموران پلیس پایتخت خداقوت عرض می‌کنم.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در این مراسم خطاب به سردار رادان گفت: اخبار عملیات مختلف شبانه روز به دست شما می‌رسد و کارکنان با روحیه و اقتدار در حال انجام وظیفه هستند، اما براساس آنچه شما گفتید، کار را باید مردم ببینند و شهروندان باید احساس امنیت کنند، ولی آمارها نشان می‌دهد که وضعیت امنیت تهران بهتر شده است./ ایلنا

حجم ویدیو: 1.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها