ماجرای بی خانمانی دختر نماینده مجلس +فیلم

کد خبر: 949130

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شب گذشته مشکل مسکن در خانواده خود را در یک برنامه تلویزیونی بیان کرد.

ماجرای بی خانمانی دختر نماینده مجلس +فیلم

باشگاه خبرنگاران: در ماه‌های گذشته به دنبال تلاطم در بازار، برخی از مالکان املاک، قیمت‌های غیرقابل قبولی برای رهن و اجاره و حتی فروش املاک خود اعلام کردند. این قیمت‌ها که تحت تأثیر شوک اقتصادی و دلالی برخی از بنگاه‌داران اعلام می‌شد بسیاری از مستاجران و مشتریان املاک را به دردسر انداخت.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در برنامه جهان آرا با محوریت بررسی مسائل روز دولت و مجلس، بیان کرد: در حال حاضر شرایط اقتصادی بسیار سخت است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسکن نیز در حال حاضر شرایط بسیار سختی دارد، گفت: در حوزه مسکن خانواده بنده با این موضوع درگیر هستند، دختر خودم در ۱۵ تیر اجاره نامه‌اش تمام شد و صاحبخانه قبلی گفت که باید مبلغ رهن را بیشتر کنید که دخترم نداشت؛ لذا ۱۰ روز با همسرش در تهران گشتند تا متناسب با پولشان خانه پیدا کنند و نتوانستند و زمان قرارداد هم تمام شد. نهایتاً یک هفته اسباب و وسایل خود را در پارکینگ گذاشتند تا توانستند بالاخره خانه‌ای پیدا کنند که متناسب با پولشان باشد. مردم می‌گویند او دختر نماینده است و پدرش سطح بالای کشور است، اما من هیچ گاه از امتیاز‌ها استفاده نکردم.

در ادامه روایت او از اجاره‌نشینی دخترش و مشکلات رهن مسکن را می‌بینید:

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها