دستگیری عامل مصدومیت محیط بان محمودآبادی

کد خبر: 886926

شکارچی متخلف عامل مصدومیت محیط بان محمودآبادی دستگیر شد.

دستگیری عامل مصدومیت محیط بان محمودآبادی

خبرگزاری ایسنا: شکارچی متخلف عامل مصدومیت محیط بان محمودآبادی دستگیر شد.

مهدی گلی با بیان اینکه در دو شیفت صبح وشب به طور روزانه در حوزه استحفاظی گشت زنی می‌کنیم، اظهار کرد: ۶ صبح روز گذشته طبق روال سایر روز‌ها در حال بازدید منطقه‌ای از روستای چهار محل بوده که با شکارچیان متخلف روبه رو شدیم.

وی در ادامه گفت: شکارچیان ۲ نفر بوده که من و همکارم با هماهنگی به سمت آن‌ها رفتیم، اما یکی از شکارچیان متوجه حضور ما شده و اسلحه شکاری خود را به داخل آب انداخت.

محیط بان محمودآبادی با اشاره به اینکه شکارچی دیگر به محض دیدن ما پا به فرار گذاشت، تصریح کرد: برای خارج کردن اسلحه از آب وارد رودخانه شدم که شکارچی متخلف از پشت حمله کرد و به محض برگشتن به سمت او با چوب دستی از ناحیه صورت ضربه وارد کرد.

گلی خاطرنشان کرد: پس از زخمی شدن، با شکارچی درگیر شده و در نهایت به او دست بند زده و اسلحه را به همکارم دادم تا در جایی مطمئن گذاشته و به همراه متخلف تحویل مراجع قضایی شود.

وی با بیان اینکه زمانی که همکارم برای بردن اسلحه به جایی مطمئن رفته بود، شکارچی فراری به همراه چند تن از دوستان خود و شکارچی دستبند زده به من حمله کرده و با زور متخلف را فراری دادند، افزود: پس از فرار متخلفان، به بیمارستان انتقال داده شدم، اما این متخلف پس از مدت زمانی خود را به دادگستری محمودآباد معرفی کرد.

محیط‌بان محمودآبادی یادآور شد: شکارچیان متخلف در همان ابتدای گشت، شناسایی شدند و برای گرفتن آن‌ها و تحویل به مراجع قضایی هیچ مشکلی نبوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها