استقلال با دست پر رفسنجان را ترک کرد

کد خبر: 1248618

تیم فوتبال استقلال در شرایطی با پیروزی برابر مس رفسنجان به صدر جدول رده بندی لیگ بیست و سوم صعود کرد که در سه دیدار اخیر خود با حداقل گل به پیروزی رسیده و امتیازات مهمی را جمع کرده است.

استقلال با دست پر رفسنجان را ترک کرد

تیم فوتبال استقلال در شرایطی با پیروزی برابر مس رفسنجان به صدر جدول رده بندی لیگ بیست و سوم صعود کرد که در سه دیدار اخیر خود با حداقل گل به پیروزی رسیده و امتیازات مهمی را جمع کرده است.

تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان در هفته هفتم بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه امروز شنبه ۱۵ مهرماه در زمین شماره دو ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید. میثم تیموری(۵۲ گل به خودی) برای استقلال گل زد.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (۷۱ پیمان بابایی)، سعید مهری (۷۱ مهدی مهدی‌پور)، یامگا، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی (۷۱ ابولفضل جلالی)، آرمان رمضانی (۸۲ ارسلان مطهری) و آرش رضاوند.

تیم فوتبال استقلال در دیدار با مس رفسنجان

داور: حسن اکرمی کمک داور: محمدرضا منصوری، مهدی سیفی

کارت زرد: مهرداد محمدی از استقلال، ‌‬فرشید باقری، محمدخدابنده لو و شیمبا از مس رفسنجان

اتفاقات عجیب پیش از آغاز بازی

پیش از آغاز این بازی اتفاقات بسیار زیادی برای حضور تماشاگران در این دیدار رخ داد که در نهایت با توجه به اخبار ضد و نقیض زیاد ۵۰ درصد ظرفیت زمین شماره ۲ ورزشگاه شهدای مس به تماشاگران اختصاص داده شد تا بتوانند از نزدیک این بازی را تماشا کنند.

فرصت سوزی مهاجم استقلال و خطایی که اعلام نشد

در نیمه اول بازی نزد دو تیم محتاطانه برگزار شد و در ادامه هم بازی پر برخوردی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما شاگردان جواد نکونام موقعیت‌های خوبی را هم داشتند که می‌توانستند به گل برسند. در نیمه اول آرمان رمضانی بهترین موقعیت گل استقلال را با ضربه سر به بیرون زد تا فرصت خوب آبی بسوزد. در ادامه هم حرکت انفرادی مهرداد محمدی به سمت محوطه جریمه مس رفسنجان را به همراه داشت که توسط بازیکنان مس رفسنجان متوقف شد اما داور در این صحنه اعتقادی به خطا نداشت.

در ادامه بازی هم یک فرصت خوب دیگری هم در دقیقه ۴۰ بازی نصیب آرمان رمضانی شد که شوت زیبای این بازیکن توسط دروازه‌بان تیم مس رفسنجان مهار شد.

شروع خوب مس رفسنجان در نیمه دوم

بازیکنان مس رفسنجان در نیمه دوم بازی را به خوبی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم موقعیت خطرناکی را هم روی دروازه استقلال به وجود آوردند که سید حسین حسینی این موقعیت‌ها را از مسی‌ها گرفت. در ادامه اشتباه مدافع نارنجی پوشان باعث شد و گل به خودی موجب شد تا آبی‌های پایتخت به اولین گل خود دست پیدا کنند. بعد از آن باز هم بازیکنان مس رفسنجان در دقیقه ۵۳ شوت سنگینی را روانه دروازه استقلال کردند که حسینی واکنش بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

بازی بعد از گل به خودی مسی‌ها از تب و تاب ابتدایی نیمه دوم افتاد تا مانند نیمه اول درگیری‌های میانه میدان دو تیم ادامه داشته باشد و درگیری‌ها بین بازیکنان همواره ادامه داشت.

سه تعویض همزمان برای استقلال

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال که می‌خواست روند بازی را با توجه به تک گلی که گل به خودی به سود استقلال به ثمر رسیده بود حفظ کند سه تعویض همزمان در دقیقه ۷۱ انجام داد تا هم بازیکنان تازه نفس شوند و هم روند بازی برای آبی‌های پایتخت حفظ شود.

تیم فوتبال استقلال با پیروزی در این دیدار ۱۲ امتیازی شد و هر چند یک بازی از تراکتور کمتر دارد( تبریزی ها ۶ بازی انجام داده اند) به صدر جدول صعود کرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها