نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال/ سپاهان بی‌رحمانه الهامی را به لبه پرتگاه برد

کد خبر: 1261039

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال/ سپاهان بی‌رحمانه الهامی را به لبه پرتگاه برد

در آخرین روز از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) چهار دیدار برگزار شد که سه دیدار از بین آنها مربوط به استقلال، پرسپولیس و سپاهان به عنوان سه مدعی اصلی قهرمانی این فصل رقابت‌ها بود. با نتایج امروز، استقلال با 24، سپاهان با 21 (یک بازی کمتر) و تراکتور با 21 امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. پرسپولیس هم با 20 امتیاز در رتبه چهارم جای گرفت تا هفته آینده یک داربی جذاب پیش‌رو باشد.

در ادامه نتایج دیدارهای امروز (شنبه) را مشاهده می‌کنید:

نساجی یک - استقلال خوزستان صفر (نتیجه نهایی)

گل‌ها: امیرمحمد هوشمند در دقیقه ۶۶

شرح گل‌ها: ارسال فرشید اسماعیلی به داخل محوطه جریمه استقلال، باز هم ضعف آبی‌پوشان خوزستان در ارسال‌ها را نشان داد و دروازه آن‌ها توسط امیرمحمد هوشمند باز شد. (گل اول نساجی)

سپاهان ۴ - مس رفسنجان یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: رامین رضاییان در دقیقه ۵۶ و رضا شکاری در دقیقه ۶۲ و شهریار مغانلو در دقیقه ۶۸ و ۸۲ برای سپاهان و جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه ۴+۹۰ برای مس رفسنجان

شرح گل‌ها: ضربه ایستگاهی زیبای رامین رضاییان دوباره مثمر ثمر شد و گل اول سپاهان به ثمر رسید. (گل اول سپاهان)

ارسال باکیفیت کاوه رضایی از جناح راست، توپ را در مقابل دروازه به رضا شکاری رساند تا او بتواند دروازه مس رفسنجان را باز کند. (گل دوم سپاهان)

رامین رضاییان پس از فرار از جناح راست، رضا اسدی را صاحب توپ کرد و او هم با ارسالی دقیق، شهریار مغانلو را در موقعیت دروازه خالی قرار داد تا مهاجم سپاهان با ضربه سر دروازه مس رفسنجان را برای بار سوم باز کند. (گل سوم سپاهان)

روی کار ترکیبی بازیکنان سپاهان، مهاجمان این تیم پشت مدافعان مس رفسنجان صاحب توپ شدند و در نهایت شهریار مغانلو دروازه خالی مس رفسنجان را باز کرد. (گل چهارم سپاهان)

جلال‌الدین علی‌محمدی از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سابقش را باز کرد. (گل اول مس رفسنجان)

پرسپولیس یک - هوادار صفر (نتیجه نهایی)

گل‌ها: صائب محبی (گ.ب) دقیقه ۲۲

شرح گل‌ها: روی اشتباه مدافع هوادار در دفع توپ، مهدی ترابی در داخل محوطه جریمه هوادار صاحب موقعیت شد و زمانی که قصد دادن پاس کات‌بک داشت، توپ به صائب محبی برخورد کرد تا روی جای‌گیری بد علیرضا حقیقی، دروازه هوادار باز شود. (گل اول پرسپولیس)/ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها