سرمربی پرسپولیس: باید به دنبال جذب بازیکن آزاد برویم

کد خبر: 1277461

سرمربی پرسپولیس گفت: تیم ما در پنجره نقل و انتقالات کمی کُند بود و نتوانستیم مهاجمان مد نظرمان را جذب کنیم و حالا باید به دنبال جذب بازیکن آزاد برویم.

سرمربی پرسپولیس: باید به دنبال جذب بازیکن آزاد برویم

سرمربی پرسپولیس گفت: تیم ما در پنجره نقل و انتقالات کمی کُند بود و نتوانستیم مهاجمان مد نظرمان را جذب کنیم  و حالا باید به دنبال جذب بازیکن آزاد برویم.

 اوسمار ویرا شامگاه سه شنبه در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های «ذوب آهن اصفهان» و «پرسپولیس تهران» در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال افزود: من به نبیل بابت تلاشش خسته نباشید می‌گویم ولی او نتوانست خودش را با شرایط نقل و انتقالات وفق دهد و ما در پنجره نقل و انتقالات کمی کُند بودیم و نتوانستیم مهاجم مد نظرمان را جذب کنیم و حالا باید به دنبال جذب بازیکن آزاد برویم.

وی ادامه داد: پنجره نقل و انتقالاتی برای شکل دادن به تیم‌هاست ولی ما چهار بازیکن از دست دادیم هرچند بازیکن هم جذب کردیم ولی من نمی‌خواستم عُمری و سرلک از تیم جدا شوند و جدایی شهاب هم انتخاب شخصی خودش بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد تیم ذوب آهن، گفت: ساختار تیم ذوب آهن اصفهان از ابتدای فصل به همین شکل فعلی بوده است و این تیم شکل بازی خودش را حفظ کرده است.

وی افزود: وقتی به بازی های نیم فصل نخست ذوب‌آهن نگاه کردیم، متوجه شدیم این تیم فرم بازی‌اش را عوض نکرده است و ما در چهار بازی اخیر این تیم را آنالیز کردیم و البته در این زمان در همین حد توانستیم آنالیز کنیم و باید با این شرایط کار کنیم.

وی تصریح کرد: ربیعی را می‌شناسم وی مربی کاربلدی است و بازی فردا برای پرسپولیس مهم است و رقابت نزدیکی با ذوب آهن خواهیم داشت و امیدواریم از فرصت‌ها استفاده کنیم و سعی می‌کنیم پیروز شویم.

ویرا افزود: خوشحالم که در اصفهان هستم و بازی فردا مانند سایر بازی‌ها دشوار است ولی این بازی گام مثبتی در راه پیشرفت پرسپولیس است.

وی درباره غیبت بیرانوند در دیدار فردا گفت: غیبت دروازه بان اول در هر تیمی احساس خواهد شد و ما سعی کردیم به دروازه‌بان دوم تیم اعتماد به نفس بدهیم و همه تیم به او روحیه دادند و باید بیاد داشته باشیم که همیشه شانس‌های بزرگ در شرایط سخت به بازیکنان رو می‌کند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: در بازی های پیش رو به تمام بازیکنان جدید نیاز داریم و همه آن ها آماده بازی‌کردن هستند در بازی فردا علاوه بر بیراوند برخی از بازیکنان جوانمان را داریم که در این سفر کنار ما نیستند.

هم اکنون پرسپولیس با ۱۷ بازی و ۳۳ امتیاز در رده دوم و ذوب آهن با ۱۶ بازی و ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها