انوشیروانی: آغوش ما برای سهراب و کیانوش باز است

کد خبر: 671081

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: در باکو به اهدافی که داشتیم رسیدیم.

خبرگزاری تسنیم: سجاد انوشیروانی پس پایان رقابت‌های وزنه برداری همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: سطح مسابقات حتی بالاتر از آسیایی بود و نزدیکی این دو رقابت موجب شد تا ما تاکتیک ویژه ای بزنیم و به برخی نفرات فرصت کسب تجربه بدهیم و با آنکه رقابت ها فشرده بود اما بچه های ما خواسته‌هایمان را برآورده کردند.
وی اضافه کرد:ما دو طلا گرفتیم و می توانستیم مدال های بیشتری بگیریم و کم تجربگی موجب شد چند نفر حتی رکوردهای خودشان را نزنند. رضا زارعی در 77 کیلوگرم با 5 کیلو زیر رکوردهای تمرینی خود می توانست مدال بگیرد و رضا آقا زاده هم می توانست مدال بگیرد اما امروز استرس داشت.
انوشیروانی درباره رکوردشکنی وزنه بردار ازبکستانی در فوق سنگین وزن گفت: آنها 5 سال روی این وزنه بردار کار کرده اند و ما هم اگر روی دو فوق سنگین وزن مان 4 سال کار کنیم می توانند در المپیک برایمان مدال بگیرند.البته قبول دارم که در فوق سنگین کارمان سخت است و پشتوانه سازی در سالهای قبل خوب نبوده است. در بعد امکانات نیز به رغم تلاش های فدراسیون، بعد از المپیک شرایط خوبی نداشته ایم.
وی درباره آخرین وضعیت سهراب مرادی و کیانوش رستمی گفت: من تصمیم گیرنده نیستم‌ و باید شورای فنی فدراسیون تصمیم بگیرد.البته به نظر من آنها قهرمانان بزرگی هستند و هرگز آنها را طرد نکرده ام و آغوش مان برای آنها باز است.
انوشیروانی در پایان گفت: ما کادر فنی جوانی داریم. فکر می کنم این اتفاق نادری در ایران است.در کل دنیا به اندازه یکدست مربی کاربلد نداریم. ما کارمان را با جدیت دنبال می کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها